Lewis Hamilton je očitno zelo dobro prebavil dogodke v Monaku, saj je to pot dokaj prepričljivo zmagal, in to 37. v karieri. »Ljubim Montreal, ljubim to stezo. Vse je bilo skoraj idealno, dirkalnik je deloval, čeravno je bil pritisk Nica Rosberga kar močan vso dirko. A na srečo sem lahko vedno ustrezno odgovoril na vsak njegov napad,« je po dirki povedal Lewis Hamilton, ki je s tem postal tudi britanski dirkač z največ krogi v vodstvu. V karieri je tako odpeljal 2089 krogov na prvem mestu.

Nico Rosberg ni našel pravega orožja proti Hamiltonu, imel je nekaj težav s pregrevanjem zavor: »Lewis to pot ni naredil nobene napake, jaz pa sem zmago zapravil z drugim mestom v kvalifikacijah.« A tako na dirki kot v zakulisju se je iskrilo. Prah okoli VN Monaka pred 14 dnevi se še ni povsem polegel, počasi prihaja na plan, da je tudi Lewis Hamilton imel pri tem, da je izgubil že tako rekoč dobljeno dirko, kar precejšen delež. A bolj kot izgubljene točke za zmago Lewis nikakor ne more povsem preboleti napake ekipe in ob vsaki priložnosti malce okrca svoje inženirje. Čeprav je ravno pred dirko v Kanadi razlagal, da ne želi več govoriti o minuli dirki in da ga zanima le prihodnost. Ta je zanj bila svetla, saj je dokaj prepričljivo dobil kvalifikacije.

Osmoljenec kvalifikacij Sebastian Vettel si je privoščil precejšnjo napako, saj mu na eni strani ni uspelo priti niti v drugi krog kvalifikacij, nato pa ga je doletela še kazen, ker je prehiteval pod rdečo zastavo na prostem treningu, tako da je dirko začel iz ozadja. Na koncu se je zanj VN Kanade iztekla veliko bolje, saj je startal kot 18. in dirko končal kot peti.

Tudi pri McLarnu so bili bolj kot ne dolgih nosov, saj je steza na otoku Notre Dame ena tistih, ki zahteva močan motor, oba mclarnovca pa sta bila na ravnih odsekih tudi do 15 kilometrov na uro počasnejša od najhitrejših. Poleg tega Button sploh ni nastopil na kvalifikacijah, saj mu je odpovedal sistem ERS. Fernando Alonso si je pred dirko privoščil nekaj kritik na račun sodobne formule 1: »Zdaj smo bolj podobni pilotom potniških letal. Tam smo samo za to, da skrbimo, da vsi sistemi delujejo optimalno. Nismo več dirkači, ki bi iz dirkalnika iztisnili največ, kar je mogoče. Takoj ko želiš nekaj več, te sistem opozori, da nisi več v optimalnem območju. Samo preklapljamo stikala in se veliko pogovarjamo z inženirji. To ni več pravo dirkanje, to je samo skrb za optimalno vožnjo.«

Na zabavo vseh se je pred dirko sprožil plaz očitkov na mladega Maxa Verstappna, da je nespametno skušal prehitevati v Monaku. Najbolj glasen je bil Filipe Massa, ki mu Verstappen ni ostal dolžan. Pred dirko je le dejal, naj si ogleda lansko dirko in njegovo trčenje s Sergiem Perezom.

A bolj kot aktualno dogajanje je v srenji formule 1 odmevala odločitev ekip in FIA, da ne bodo ponovno uvedli dolivanja goriva med dirko. Po eni strani so ekipe prepričane, da to ne bi veliko pomagalo k bolj zanimivim dirkam, saj bi bilo taktiziranja še vedno veliko preveč, po drugi strani bi jih ponovno uvajanje tega stalo veliko denarja. Okrog milijon angleških funtov za nabavo opreme in prilagajanje dirkalnikov. Varnost po njihovem ne bi bila težava, a da bi bil to strošek, ki ne bi prinesel nič. Mi lahko dodamo, da je bilo tega v formuli 1 v zadnjih letih zelo veliko, torej porabljenega veliko denarja za nič učinka.

Ko smo ravno pri denarju: poznavalci so iz podatkov, ki so na voljo, izračunali, koliko letos zaslužijo dirkači. Lewis Hamilton je ravno podaljšal pogodbo z Mercedesom, in sicer za tri leta v znesku 100 milijonov dolarjev. Med drugimi »rednimi« prejemniki se je najbolje pogajal Fernando Alonso, ki dobi pri McLarnu 35 milijonov evrov na leto. Sledi mu Sebastian Vettel (Ferrari) z 28 milijoni, letos Hamilton dobi še 25 milijonov, sledita pa Raikkonen z 18 in Rosberg s 13 milijoni evri. Zlato sredino s 4 milijoni evrov na leto tvorijo Massa, Hülkenberg, Perez, Grosjean in Maldonado. Bottas dobi le 2 milijona, Daniel Ricciardo pa zgolj 1,5 milijona. Pol manj dobi njegov ekipni tovariš Kvjat, oba dirkača Sauberja se morata zadovoljiti s po 200.000 evri na sezono, le malce več dobita dirkača Tora Rossa, najmanj pa seveda dirkača Manorja, Stevens 150.000 in Merhi vsega 50.000 evrov. Naslednja dirka bo 21. junija v Zeltwegu v Avstriji.