»Nikoli nisem bil zraven in ne vem, kako zadeve potekajo. Stvari, ki jih sedaj kupujem, so povsem slučajno prišle na trg.« Tako nam je na vprašanje, ali je nakup blagovnih znamk Dela revij kakor koli povezan z Janševim ustanavljanjem medijskega centra, odgovoril Bojan Požar.

Da naj omenjena projekta ne bi bila povezana, meni tudi več naših sogovornikov v SDS. Po njihovih besedah je Janša zgodbo z medijskim centrom zelo resno zastavil in je že več mesecev na njegovem prioritetnem seznamu. Tako naj bi tudi na nedavnem posvetu SDS izpostavil, da naj bi njihovi člani kupili (vsaj) delnico za sto evrov. Poslanci SDS v slovenskem in evropskem parlamentu pa naj bi v projekt vložili precej več, menda vsaj polovico, če ne kar celo enomesečno plačo.

Nekateri naši sogovorniki iz največje opozicijske stranke kot (osrednji) cilj tega projekta ne prepoznajo nagovora volilcev, temveč pridobivanje denarja za strankine in zasebne potrebe. Ker že obstoječi tiskani mediji, ki so blizu SDS – kot sta Reporter in Demokracija –, kakšnega večjega naboja za pridobivanje denarja nimajo, naj bi se Janša po teh navedbah zatekel k ustanavljanju medijske hiše oziroma k izpostavljanju za njihove člane bolj privlačnega vizualnega medija – torej televizije. »Okoli deset tisoč članov je Janši povsem zvestih. Če bo vsak od njih prispeval po sto evrov, se bo ob pričakovanih drugih prispevkih nabralo precej denarja,« je mogoče slišati iz vrst SDS. Mnenja o tem, ali bi bile lahko z Janševim projektom medijske hiše povezane tudi kakšne finančne akrobacije, pa so med našimi sogovorniki različna: nekateri tega ne napovedujejo, drugi te možnosti ne izključujejo.

Za komentar navedb, da je glavni namen ustanavljanja medijskega centra pridobivanje denarja za strankine in zasebne potrebe, smo včeraj zaprosili tudi vodstvo SDS. »Vaša namigovanja so žaljiva. Prosimo, da ne sodite drugih po sebi oziroma vašem lastniku,« se je glasil njihov odgovor.