Na šesti dirki letošnje sezone motoGP v Mugellu je ponovno zmagal Jorge Lorenzo, ki je tako v pravi zmagovalni formi, saj je zmagal še tretjič zapored. Španec je bil najhitrejši od starta do cilja in tokrat ga prav nihče od tekmecev ni mogel ogroziti. Tudi Valentino Rossi ne, ki je zaspal na startu, a se je potem počasi zbral in ujel pravi ritem. Ogorčen boj z obema Ducatijevima dirkačema Doviziosom in Iannonejem pa je bil Marc Marquez, ki je lahko nad tem koncem tedna več kot razočaran. Prav nič ni šlo po njegovih načrtih.

Marc Marquez je namreč presenetljivo izpadel že iz končnih kvalifikacij in je dirko začel kot trinajsti. Tako slabo se ni še nikoli kvalificiral na dirko, zato pa je vozil toliko bolj jezno in agresivno in se že v prvem krog prebil med vodilno četverico. A oba Ducatijeva dirkača sta bila tokrat pretrd oreh. Ko je že kazalo, da se bo zasidral na drugem mestu, ga je prehitel Dovizioso. Zato je moral ožemati svojo hondo, kar je pet krogov pred koncem pripeljalo do tistega, česar so se navijači najbolj bali. Mladi Španec je padel in tako je ves vložen trud na dirki splaval po vodi.

Letošnji Hondin motocikel je vse prej kot »nežen« z dirkačem, Marc je povedal, da je pogonski agregat izredno brutalen in svojo moč na pogonsko kolo prenaša preveč agresivno, zaradi česar ima na motociklu veliko dela pri dodajanju plina, posebej, če je asfalt malce bolj spolzek. »Vozil sem se na zgornji meji mogočega. Škoda, da se mi je pripetila ta napaka, a če voziš od prvega kroga naprej na polno, se to lahko zgodi. Najtežji del dirke je bil takrat že za menoj, a pnevmatike so vedno bolj izgubljale oprijem s stezo. Ostal sem brez točk, a samo obnašanje motocikla me navdaja z optimizmom, prvi krogi so dokaz, da smo lahko hitri,« je rekel Marc Marquez.

Medtem ko so se drugi tekmeci borili med seboj, je Lorenzo mirno in preudarno povečeval vodstvo, ki ga ni izpustil vse do cilja. »Motocikel je bil več kot soliden, lahko sem vozil poljubno hitro. Sicer na letošnji dirki sam ritem ni bil med najhitrejšimi, a očitno je bilo pri vseh tako, zato ne morem biti preveč zaskrbljen. V karieri sem že kdaj slavil na treh zaporednih dirkah, zdaj ciljam na naslednjo zmago. Ne bom skrival optimizma, mogoče nam bo letošnja sezona res bolj naklonjena, kot smo pričakovali pred začetkom,« je povedal Jorge Lorenzo.

Andrea Iannone je nekaj pridobil ravno z Marquezovim padcem in tehničnimi težavami ekipnega tovariša Andree Doviziosa, ki je odstopil zaradi polomljenih zob na zobniku zadnjega kolesa. Iannone je moral tudi pošteno stisniti zobe, da mu je s poškodovano ramo uspelo pripeljati v cilj pred Valentinom Rossijem: »To je bila moja najboljša dirka do zdaj. Tako zelo sem si želel zmagovalnih stopničk na dirki v Italiji, in uspelo nam je. Zmaga je bila sicer tokrat nedosegljiva, Lorenzo je bil prehiter, a boj z drugimi dirkači je bil odličen. Nisem popuščal niti za milimeter, kajti vedel sem, da ima Marquez dovolj težav s svojim motociklom in da sem lahko hitrejši od njega. Vse pa sem naredil pravzaprav v glavi, nisem podlegel pritiskom.«

Tudi, če je za njim vozil Valentino Rossi, čigar navijači so v Mugellu ponovno pričarali pravo motociklistično pravljico. Italijan je bil na kvalifikacijah dokaj skromen, na startu pa je bil očitno tudi preveč previden. A ko je nekako ujel svoj ritem, je počasi napredoval in na koncu je to zadostovalo za tretje mesto: »Vesel sem te uvrstitve, tudi zaradi vseh navijačev, da smo se ponovno lahko videli na zmagovalnih stopničkah. To je bil zahteven konec tedna, nikoli nisem bil res hiter, enako je bilo na dirki, zato sem se tokrat zelo nagaral za to tretje mesto. A stopničke so stopničke, ne glede na to, kaj so delali tekmeci.« Čast Honde je reševal Dani Pedrosa, ki se po operaciji roke počasi vrača v pravo formo. Včeraj je bil na presenečenje vseh kos tudi najhitrejšim. Kar pa ne zmanjšuje dejstva, prav tako kot tudi ne Marquezov odličen začetek dirke, da je Honda letos v težavah. In da je Yamaha zmagala na petih od dosedanjih šestih dirk. In da morajo njihovi dirkači velikokrat iti prek meja zmogljivosti motocikla in tvegati pri izbiri pnevmatik ali nastavitev motocikla, če želijo kolikor toliko držati korak z najhitrejšimi. In potem se hitro lahko zgodi to, kar se je zgodilo Marquezu.