Spomnimo: župani koprske, piranske in izolske občine so opozarjali, da bo v primeru doslednega spoštovanja vinjetnega sistema veliko slabe volje med lokalnimi prebivalci, grozili pa so tudi z državljansko nepokorščino. Še pred dobrim mesecem ministrstvo za infrastrukturo ni želelo nič slišati o tem, da bi bila obalna hitra cesta izvzeta iz vinjetnega sistema cestninjenja, češ da bi po načelu enakosti pred zakonom ugoditev pobudi pomenila korak nazaj v prizadevanjih po zagotovitvi pravičnega in nediskriminatornega sistema cestninjenja. »S tem bi se ponovno znašli v položaju, ko bi bili prebivalci posameznega območja privilegirani in ne bi plačevali cestnine za uporabo ceste, ki sicer izpolnjuje vse zakonske pogoje,« so takrat na ministrstvu podkrepili svojo odločitev, a so si zdaj očitno premislili.

Na včerajšnjem sestanku so minister in predstavniki obalnih občin dosegli še dogovor, da bo obalna državna cesta še pred odprtjem predora Markovec predana v upravljanje lokalnim skupnostim. Te naj bi cesto zaprle za motorna vozila in jo za potrebe turizma prelevile v sprehajalne in rekreativne površine.