To še posebno velja za karavansko različico te nekoliko bolj oglate generacije fabie. Mali karavan, ki je lahko tudi zelo velik, saj meri v dolžino 4,26 metra, kar pomeni, da na zadnjih sedežih odrasli nimajo prostora ravno v izobilju, je avtomobil, ki je v prvi vrsti namenjen mladim družinam, za katere je fabia combi naravnost idealna. Seveda, njena dva aduta se skrivata v zadku in pod motornim pokrovom. Začnimo pri zadku, bistvu vsakega karavana, saj je tam prtljažnik. In ta je velik, za nekoga, ki mora tovoriti nešteto otroških dodatkov, igrač in še česa, je 530 litrov številka, ob kateri se mu morajo usta razlesti v velik nasmeh. Kako se mu tudi ne bi, saj so ti litri še kako uporabni, z nekaj dela pa je možno fabio pretvoriti v pravi dostavnik, saj največja prostornina prtljažnika lahko ob podrtih zadnjih sedežih znaša 1395 litrov. In ker ustreza tudi višina avtomobila, v to smer meri 1,47 metra, to pomeni, da je oglatost še kako uporabna.

Dobro, oblikovno fabia ni neki oblikovalski presežek in na tem področju ravno ne more navdušiti, a je ravno prav všečna, da so tudi nekoliko ostrejše linije karoserije lahko privlačne. Tudi notranjost je funkcionalno »ostrejša« in ne navdušuje z domiselnostjo, a to je pač avtomobil, ki se ga vozi in uporablja z razumom, ne toliko s čustvi. Pustost armaturne plošče odtehta izjemno logična uporabnost, kar je lahko tudi velik plus.

In enako velik, če ne še večji plus je bil pri testni različici avtomobila motor. 1,2-litrski turbobencinski TSI je zadetek v polno. Njegova moč, ki znaša 81 kilovatov oziroma 110 konjev, je ravno to, kar tak avtomobil potrebuje, saj je z njim lepo odziven, miren in predvsem primerno poskočen. Na testu nam je ob tem porabil šest litrov goriva na 100 kilometrov, kar je dovolj spodobna številka za to, kar ponuja. To pa je, kot že rečeno, zares veliko, sploh če upoštevamo, da je bil opremljen s paketom opreme style, ki je vrh ponudbe pri tem avtomobilu. Ta med drugim vključuje vrsto elektronskih pomagal, električno pomične šipe, brezkontaktni ključ, klimatsko napravo in še marsikaj, skratka tisto, kar večina voznikov potrebuje, in vse to za ceno 15.550 evrov. Kar sicer ni ravno malo, a je vseeno na meji vzdržljivosti in sprejemljivega. Kajti s fabio combi dobi kupec na koncu dneva veliko avtomobila, mlada družina pa ravno to, kar ji lahko najbolje služi in kar najbolj potrebuje.

Več fotografij na www.dnevnik.si