Tourneo courirer meri v dolžino 4,16 metra, kar vseeno omogoča več kot udobno sedenje tako na sprednjih sedežih kot na zadnji klopi. Še bolj kot dolžina prepriča in malce preseneča višina 1,73 metra, kar pomeni, da v njem ne morete dobiti občutka klavstrofobije. Nasprotno, z veliko steklenimi površinami je to avtomobil, pri katerem je udobje pisano vsaj z odebeljenimi črkami, če že ne z veliko začetnico. Svoje naredi tudi par drsnih vrat na boku vozila, ki bi sicer lahko bila malce lažja za premikanje – manjši otrok bo imel z njimi nekaj dela, gre pa za avtomobil, ki je namenjen prav takim potnikom.

V vsem drugem je tourneo courier dober, skoraj nima slabosti, na njem skorajda ne morete najti napake. Svoje delo opravlja korektno in zanesljivo ter nudi potnikom vse, kar morajo imeti. Motor, enolitrski bencinski trivaljnik, bi bil morda lahko deležen kakšne manjše kritike. Njegovih 100 konjičev (74 kilovatov) nima sicer nobenih večjih težav s težo vozila, ki je skoraj 1300 kilogramov, vendar se mu pozna »turbo luknja«, saj potrebuje malo več časa in vrtljajev, da se zbudi. Po drugi strani lahko, če voznik želi bolj pospešeno vožnjo, porabi tudi malo več kot sedem litrov goriva na 100 kilometrov. A ob normalni umirjeni vožnji je poraba okoli šest litrov ali malo več.

V notranjosti imamo občutek, da je to malo drugačen avtomobil, a to ne moti, še zlasti ne zaradi paketa opreme titanium, ki zajema vzdolžna strešna nosilna elementa, samodejne brskalnike, samodejno klimatsko napravo in celo notranje ogledalo s samodejno zatemnitvijo. Enako velja za velika prtljažna vrata, za katerimi se skriva od 708 do 1656 litrov prtljažnega prostora. Če to pri tej dolžini vozila ni dovolj, potem ne iščete na pravem mestu. Avto stane 16.840 evrov, kar ni malo, a za družinski avtomobil te vrste tudi ne pretirano, zlasti če vam prodajalec nameni še kakšen dodaten popust. Nadvse uporabno vozilo za vsak dan in različna opravila je gotovo nekaj, česar se ne bi smeli braniti.

Več fotografij na www.dnevnik.si.