Ker država nima denarja za obnovo dotrajanega mostu, kaj šele za gradnjo novega, so se odločili vzporedno s starim postaviti začasen montažni most, tako da bi promet v smeri Ljubljane potekal čez montažnega, v drugo pa tekoče in brez zastojev čez starega. Pa se je seveda zataknilo z revizijo postopka izbire izvajalca postavitve tega mostu.

Montažni most je treba samo postaviti

Država ima na voljo več montažnih mostov znamke Mabey, tako da je treba enega od njih »zgolj« postaviti v Mednem. Vgradnja Mabeyevega mostu naj bi stala okoli štiristo tisoč evrov. Direkcija RS za infrastrukturo je že januarja tako objavila javni razpis za izvedbo del, na katerega so prispele tri ponudbe v razponu od 306.000 do 424.000 evrov. Najcenejše je bilo podjetje CVP, dražja pa Rafael in Gorenjska gradbena družba. Oba neizbrana ponudnika sta se na izbiro pritožila na državno revizijsko komisijo, ki je pritožbo prejela 15. aprila. To zdaj seveda pomeni vnovičen zamik izvedbe del. Že tako bi glede na pričakovanja in razpisne pogoje vgradnja montažnega mostu trajala štiri mesece. Kdaj bodo zdaj lahko pričeli dela, na Direkciji RD za infrastrukturo ne morejo napovedati, saj bo treba počakati na odločitev državne revizijske komisije.

Država sicer ima zagotovljena sredstva za to začasno rešitev, še vedno pa ne tudi dovolj denarja za trajnejšo. Rekonstrukcija obeh mostov (objekta čez železniško progo, kjer je omejitev in objekta takoj za njim v smeri Medvod) je ocenjena na 2,1 milijon evrov. Terminski načrt teh del seveda še ni znan, ko bo država vendarle našla denar in izvajalca, pa bo treba postaviti še en začasen montažni most, saj bo stari v času rekonstrukcije seveda zaprt.