Prvotno je bilo za enodnevni in posledično denarnicam nastopajočih prijaznejši mariborski reli namreč prijavljenih vsega 17 posadk, kar je ogrožalo smiselnost izvedbe sicer zahtevnega in dragega projekta, a je organizatorjem nekaj dni pred dnevom d na pomoč priskočil prvi mož avtomobilistične zveze AŠ 2005 Dagmar Šuster, ki je glasno napovedal kazni (beri: prepoved nastopanja v tujini) za vse tiste posadke, ki bodo začetek slovenske sezone izpustile. Posledica: jutri bo na startu 28 izključno slovenskih posadk.

Če je Šuster s tem ukrepom na videz rešil začetek sezone, pa zna biti nadaljevanje še kako pestro. Ni skrivnost, da se večina posadk sooča z velikim pomanjkanjem denarja in le redki imajo vnaprej zagotovljena sredstva za pokritje celotne sezone. Pričakovati je, da pravega boja za naslov državnega prvaka tudi letos ne bo, samo upamo pa lahko, da bo kakšen reli izmed skupno šestih podobno zanimiv, kot je bil lanski mariborski med državnim prvakom Aleksom Humarjem in Darkom Peljhanom, ki je bil v boju za zmago prepočasen za vsega sekundo in pol.

Kljub vsem težavam pa dirkačem ob strani še vedno stojijo gledalci. Reli, ki ima bogato tradicijo, namreč že desetletja sodi med bolj priljubljene športe v Sloveniji, saj ob traso privabi na tisoče (nekoč tudi desettisoče) ljubiteljev vonja bencinskih hlapov, pa čeprav je vozni park dirkačev vse prej kot zavidanja vreden, na hitrostnih preizkušnjah pa je še vedno mogoče videti tudi nekaj legendarnih Zastavinih yugov. A tudi to je slovenska realnost. In še zgolj v razmislek: reli je težavam navkljub še vedno najuspešnejša slovenska avtomobilistična panoga.