Iz tega je izhajala ideja, naj se prodajni prostor uredi na skoraj galerijski način – torej ne tako, da so predmeti zgolj postavljeni na policah, temveč da so tam postavljeni na ogled in jih je torej možno občudovati kot izdelke.

Razkošna barvna obdelava

V ta namen je bila predlagana diskretna, a vendar razkošna barvna obdelava prostora. Lateralne stene naj bi bile obarvane v razkošnem temnem odtenku dimne oziroma antracitne sivine, ki bi s svojo temno prezenco dematerializirala prostor in s tem ustvarjala nevtralno ozadje, na katerem predstavljeni artikli lahko zasijejo v svoji polni unikatnosti. Kot kontrast temnim stranskim stenam se izzidani del prostora, ki skriva stopnišče in dostop do priročnega skladišča, izkoristi za prostorski poudarek .

Za dodatno pestrost in vizualno zaključenost prostora smo predlagali po meri odrezano ogledalo na delčku zadnje stene, za prodajnim pultom. Odsevno ogledalo pripomore k ambivalentnemu zaključku prostora in vedno pušča percepciji odprta vprašanja o pravem zaključku prostora. Hkrati naj ima ogledalo v skladu z osnovnim konceptom trgovine po vsej višini do stropa peskano silhueto slovenske lipe, pod katero poteka prodaja izdelkov kot osnovna funkcija prostora. Ravno tako, kot je lipa v starih slovenskih vaseh pomenila osrednji prostor za komunikacijo in interakcijo ter izmenjavo dobrin in idej.

Izzidani del prostora, ki skriva skladišče, je najbolj prominenten zid v prostoru, tako zaradi svoje pozicije kot tudi zaradi obdelave površine. Zato je to odličen prostor za predstavitev osrednjega dela zbirke prodajnih artiklov. Predlagamo dve varianti – po eni (ki je prikazana na vizualizacijah) se ta stena uporabi  kot prodajna galerija uokvirjenih fotografskih ali slikarskih reprodukcij slavnih slovenskih lip. S tem namenom je nad steno predviden galerijski sistem obešanja slik, skupaj z integrirano pomično osvetlitvijo.

Druga varianta (ki pa je prikazana na načrtih) pa ponuja dodatne razstavne police za prodajne artikle. V tej možnosti se police v izbranem lesnem dekorju v obliki meandra vijejo po zidu in s tem vizualno povezujejo prodajni pult z ostenjem. Med lesenim meandrom pa so prosto razporejene steklene police, ki se jih prosto prilagaja velikosti in številu razstavljenih artiklov.

Premične in prilagodljive police

Glavni razstavni prostor ob obeh stranskih stenah zapolnjujejo simetrično postavljeni samonosni kubusi v lesnem dekorju »Urbano natur« z integrirano halogensko osvetljavo v zgornjem delu. Police znotraj kubusov so ponovno premične in prilagodljive, vendar steklene, da se ustvari občutek lahkotnosti in lebdenja artiklov pred temnejšo steno. Integrirana osvetljava v kubusih pa poskrbi, da so prodajni artikli primerno osvetljeni. Svetloba v prostoru je torej posredna, saj se glavna osvetlitev pravzaprav difuzno odbija od stropa, razstavljeni predmeti pa so osvetljeni z individualnimi svetlobnimi žarki.

V svetlobno shemo se vključuje tudi prodajni pult s fronto iz peskanega stekla z integrirano LED-osvetlitvijo, ki poudarja izbrani logotip, hkrati pa ustvarja osrednjo točko prostora, kamor lahko gravitirajo uporabniki. Prostor zaključi miza v komplementarnem lesnem dekorju ter na vsaki strani pod kubusi še vrsta nevtralnih izvlečnih predalov, ki lahko hranijo prodajno zalogo in s tem preprečujejo natrpanost prodajnih polic.

Več o prodajnem programu podjetja Akron si lahko ogledate na www.akron.si ali pa se oglasite v njegovem razstavnem salonu na Runkovi 2 v Ljubljani.