Če je na prejšnji dirki v Maleziji Sebastianu Vettlu uspelo presenetiti oba Mercedesova dirkača in je Ferrariju pripeljal prvo zmago, odkar dirka za rdeče iz Maranella, se je na dirki v Šanghaju celotno dogajanje nekako vrnilo v običajen in naraven tok. Kar pomeni, da je Mercedes slavil dvojno zmago, najboljši od zasledovalcev pa je bil Ferrari, saj sta Vettel in Kimi Raikkonen zasedla tretje in četrto mesto. Na vprašanje, ali je bila Vettlova zmaga v Maleziji znanilka nove »pomladi formule 1« ali le muha enodnevnica, bi lahko lažje odgovorili, če bi se odločili za drugo možnost. Kajti Hamilton na tej dirki ni ničesar prepustil naključju, kar velja tudi za Mercedes. Nico Rosberg pa se bo moral že zdaj sprijazniti z dejstvom, da vedno bolj drsi v podrejen položaj proti aktualnemu svetovnemu prvaku. Kako dolgo bo obema še uspelo vzdrževati vsaj navidezni mir, pa je že drugo vprašanje.

Na samem startu je bilo jasno, da Hamilton to pot ne misli prepustiti niti najmanjše možnosti tekmecem. Celo malce nenavadno se je postavil na startno mesto, z dirkalnikom nekoliko obrnjenim proti Rosbergu, in od trenutka, ko so ugasnile rdeče luči na semaforju, je narekoval dogajanje na stezi.

In potem vodil tako rekoč od starta do cilja: »Ves konec tedna je zame tekel kot načrtovano, brez večjih pretresov. V dirkalniku sem se dobro počutil. Med dirko sem moral biti osredotočen le na to, da sem Nica za seboj zadrževal za več kot eno sekundo prednosti, da ni mogel vklopiti sistema DRS. Poleg tega sem moral vseeno pošteno paziti na pnevmatike, saj je bilo z njimi težko delati. Že po nekaj krogih so se začele pregrevati, zato sem precej varčeval z njimi, da sem lahko dobro pritisnil na plin, ko sem to nujno potreboval,« je po zmagi povedal Lewis Hamilton.

Pnevmatike so bile tiste, ki bi Nica lahko pripeljale na prvo mesto, in dejstvo, da Hamilton vseeno ni mogel poljubno voziti na vso moč. A vzroka, zakaj mu ni uspelo zmagati, Rosberg ne išče le pri sebi. Malce mu je ponagajal varnostni avtomobil, še bolj pa mu je šla v nos Mercedesova strategija, kar je po dirki tudi glasno povedal in nakazal, da se čuti pri srebrnih vedno bolj potisnjen v podrejeni položaj. »Strategija ekipe mi res ni pomagala. Lewis je bil v določenih delih dirke počasen, lahko bi vozil hitreje od njega, a eno je dohiteti, drugo pa prehiteti. V tem delu dirke se mi je Vettel precej približal in ker nisem mogel mimo Lewisa, sem se moral osredotočiti na to, kaj delajo pri Ferrariju. Ko je Vettel šel v bokse, sem moral tudi jaz. S tem sem lahko pozabil na napad na Hamiltona. Na koncu so bile moje pnevmatike povsem obrabljene in ne glede na to, da sem celo dirko dajal vse od sebe, da sem res vozil, kot radi rečemo, z nožem med zobmi, ni bilo dovolj za zmago,« je povedal Nico Rosberg in dodal, da je bila strategija Mercedesa že v preteklosti bolj naklonjena Hamiltonu kot njemu. In da ga je Hamilton namerno oviral ter ga zadrževal za seboj v najbolj ključnih trenutkih dirke. »Še sam je dejal, da se je na tej dirki oziral le nase in na svoje interese. To menda pove vse,« je še dodal užaljeni Nemec.

Vodja ekipe Mercedes Toto Wolf je takoj po dirki skušal malce umiriti razgrete glave in se je postavil v bran zmagovalcu dirke. »Hamilton je bil hitrejši, zelo enostavno. Dalj časa je lahko varčeval s pnevmatikami in to je bilo na tej dirki odločilno.« Nekdanji dirkač Marc Surer se je tudi postavil v bran Hamiltonu, saj je dodal, da je bil Anglež ravno dovolj hiter, da je nekoliko pridobival proti Ferrariju. »Vedel je tudi, kaj bo moral storiti Rosberg, in ko je šel ta v bokse, je odpeljal en hiter krog in to je bilo dovolj. A to je privilegij tistega, ki dirko začne z najboljšega startnega mesta. Rosberg bi lahko bolj napadel na stezi, ne da se takole pritožuje po dirki in nekoga obtožuje, da je vozil prepočasi.« In tudi Niki Lauda je dodal svoje: »Kdor je bil najhitrejši na kvalifikacijah, določa strategijo, ker je bil pač najhitrejši. Lewis je trenutno vedno malce hitrejši od tekmecev, zelo enostavno.«

Ferrari to pot ni bil kos Mercedesu, ne glede na to, da je Sebastian Vettel držal stik z Rosbergom. Tudi pri strategiji niso bili na isti ravni kot srebni. »To je bila zelo taktična dirka. Skušal sem pritiskati na Rosberga, a to je bilo tudi vse, kar sem lahko storil. Skušal sem prehiteti Rosberga s hitrim postankom v boksih, zato pa sem moral s tistimi pnevmatikami odpeljati več krogov. V Šanghaju nas je doletelo to, kar smo tudi pričakovali. Oboji smo imeli preveč podobno strategijo, da bi jih lahko presenetili. A s tretjim in četrtim mestom smo dosegli zastavljeni cilj.« Naslednja dirka bo na sporedu že prihodnji konec tedna v Bahrajnu.