Drugačnost se izrazi s tem, da je transit courier v ospredju razvit na enaki platformi kot fiesta in B-max. Napredne linije poskrbijo, da avtomobil sploh ne deluje kot dostavnik, ampak kot družinski enoprostorec. Podobno velja za notranjost in armaturno ploščo, ki je modernih oblin. Težav ni niti z upravljanjem, saj voznik kmalu dojame, kje ima potrebna stikala. A ker gre za gospodarsko vozilo, bi lahko bilo na voljo več odlagalnih površin kot zgolj polica nad glavo in predal pod sedežem – predvsem bi lahko bolje organizirali površine v bližini volana, kar bi omogočalo hitrejše odlaganje ali prijemanje predmetov.

V transitu courierju je možnih več različic predelne stene, s čimer lahko objekti v tovornem delu merijo od 1,6 do 2,5 metra, če gre za mrežasto predelno steno, ko se zloži sovoznikov sedež. Testna različica je imela ukrivljeno predelno steno, ki torej omogoča prevoz tovora do dolžine 1,6 metra, a predmeti ne smejo biti pretirano visoki – tam nekje do 40 centimetrov, saj je zaradi krivulje lahko tovor nad to višino dolg le še 1,35 metra. Nakladalni rob meri 54 centimetrov, tovorni prostor pa sprejme približno 2,3 kubičnega metra tovora z nosilnostjo od 550 do 660 kilogramov. Do tovornega prostora se odpirajo zadnja asimetrična krilna vrata in drsna vrata na desni strani. Pri nalaganju blaga sta malce v napoto blatnika zadnjih koles, vsaj pri širših predmetih.

Voznik na 4,16 metra dolžine avtomobila in obilni tovorni prostor kmalu pozabi, ko se iz delavnice zavije na cesto. Courier se pelje, kot da gre za osebno vozilo. Testni primerek ima pod pokrovom 95 KM (71 kW), ki do stotice pospešijo v 13,4 sekunde, pri hitrosti pa se ustavijo pri 170 kilometrih na uro. Moč se razporeja prek petih ročnih prestav. Poraba na testu je bila dostojnih 5,7 litra dizelskega goriva na sto prevoženih kilometrov. Oprema trend med drugim zajema ročno klimatsko napravo, potovalni računalnik in sovoznikovo zračno blazino. Ford transit courier 1,6TDCi trend je tudi najdražja različica, saj stane 16.840 evrov. Za zadnje parkirne senzorje je treba doplačati 140 evrov.