Leta 2002 je ameriški študent etnomuzikologije Brian Shimkovitz med potepanjem po Gani na stojnici kupil kaseto Ata Kak – Obaa Sima z začetka 90. let. Nekaj let kasneje so v ganskem narečju odrapane skladbe v spremljavi bizarnih elektro-sintetičnih podlag postale najbolj priljubljene na Shimkovitzevem glasbenem blogu Awesome Tapes From Africa. Na njem objavlja skrite bisere afrogodb, ki jih odkriva na svojih potepanjih po Afriki. Fasciniran s kasetno kulturo je njegovo brskanje osredotočeno samo na ta »lokalni« nosilec zvoka. Ker so kasete prišle v obtok v 70. letih in tudi v Afriki sprožile glasbeno revolucijo, sega njegov diapazon kolekcionarstva do tja. Spletno objavljenje digitaliziranih kasetnih posnetkov je leta 2011 razširil z istoimensko založbo za reizdaje raritetnih kaset, tako v izvirni kasetni formi kot tudi na vinilu in CD-plošči. Ves ta čas se je potegoval za reizdajo albuma Obaa Sima. Po dolgoletnih mukah in kriminalni drami je Shimkovitz le prišel na sled podatku, kdo se skriva za imenom Ata Kak, in končno uredil pravice za uradno reizdajo. Našel ga je v Torontu.

Danes 55-letni Yaw Atta-Owusu se je sredi 80. let, da bi se izognil služenju vojske, izselil v Nemčijo, od koder se je kmalu preselil v Kanado, kjer živi zadnjega četrt stoletja. Med drugim se je preživljal kot profesionalni bobnar v estradnih ansamblih, terasnih in cover reggae bendih. Zdolgočasen od vsakonočne rutine se je v začetku 90. let odločil posneti lastno glasbo. Na noge je postavil hišni studio in s pomočjo računalnika, sintetizatorja, kolutarja in 12-kanalne mize posnel sedem igrivih in poskočnih skladb, ki so bile leta 1994 izdane v samozaložbi. Kaseto so po Gani razpečevali njegovi sorodniki, a izkupiček je bil boren: prodali so le tri kose in zdelo se je, da je usoda kasete zapečatena, kariera Ate Kaka pa končana. Dokler…

Dvajset let kasneje kaseta zveni še vedno izvirno in tudi izzivalno. Kar sili na plesišča. Ata Kak veliko dolguje pionirjem hiphopa Grandmaster Flash and the Furious. V na videz primitivnih zankah med sabo plete različne plesnonavihane detajle reggaeja, disca, popa, estrade, funka, dancehalla, hiphopa, elektropopa, techna. V kombinaciji z neukrotljivim rapanjem gnete vse skupaj v kompaktne in plesno nabrite komade. Ne preseneča, da ponovni izid eksotične kasete doživlja takšen pozitiven sprejem, saj se ujema s kolažiranim duhom aktualne plesne glasbe. Sodeč po vzhičenosti Yawa Atta-Owusuja nad odzivom tudi Ata Kak ni rekel zadnje: »Za mojo glasbo stoji zgodba, ki jo svet mora spoznati.«