Pravi športniki se ne delijo na stare in mlade, ampak na slabe in dobre. To je v nedeljo na dirki formule ena dokazal Max Verstappen. V Sepangu je s 17 leti postal najmlajši dirkač v zgodovini, ki je osvojil točke. Na drugi preizkušnji v sezoni je pristal na sedmem mestu in odgovoril kritikom, češ da je premlad za drvenje v najprestižnejši dirkaški seriji.

Verstappen do sedmega mesta ni prišel po spletu srečnih okoliščin. Nobenih številnih nesreč ni bilo ali obilnih težav z vremenom. Za ta podvig je moral pokazati vse svoje dirkaško znanje. Med drugim je spretno prehitel Daniela Ricciarda in moštvenega kolega Carlosa Sainza pri Toro Rossu. »Na začetku dirke ni bilo lahko. Mučil sem se na pnevmatikah srednje trdote, zato smo se odločili, da med postanki nadenemo tršo različico,« je povedal Max Verstappen. »To je bila najboljša odločitev. Na stezi sem imel nekaj napornih dvobojev, v katerih sem užival. Imel sem tudi dober avtomobil, ki mi je omogočal dobro dirkanje.« Z novim rekordom se ne misli pretirano hvaliti. Vsaj ne v javnosti. »Da sem prišel do točk kot najmlajši v zgodovini, zame nima pretiranega pomena. Vesel sem predvsem zato, ker sem prišel do točk, kar je lep uspeh za ekipo,« je zatrdil. »Sedmo mesto je trenutno naš maksimum. Mercedes, Ferrari in Williams so še malce prehitri. Prav zato je sedmo mesto dober dosežek.«

Mladenič ima dirkaške gene. V formuli ena je dirkal že njegov oče Jos Verstappen, ki je bil v generaciji Michaela Schumacherja. Max Verstappen je dirko v Sepangu začel s šestega mesta, s čimer je že na drugi preizkušnji v karieri izenačil dosežek očeta, ki je v formuli ena nastopil na 107 dirkah. Jos Verstappen zdaj podrobno spremlja sina in je na njegove dosežke ponosen. »Vesel sem. Uspela mu je odlična dirka, hkrati pa sem ponosen tudi na način, kako je dirkal,« je za BBC povedal Jos Verstappen. »Na začetku se je videlo, da ima težave s pnevmatikami in zavorami. Ekipa je odlično reagirala, saj ga je v bokse poklicala ravno, ko je bil na stezi varnostni avto. Z izboljšanim bolidom je spet našel samozavest in pravi ritem,« je razlagal oče Verstappen. »Uspelo mu je nekaj odličnih prehitevanj. Velik delež pri tem ima tudi njegova ekipa. Maxa so vsi lepo sprejeli in ga brezpogojno podpirajo. Pričakujem, da bo imel boljšo kariero kot jaz.«

Dirkaške gene ima Max Verstappen še po mamini strani. Mama Sophie Kumpen je nekoč dirkala v kartingu. Zmagala je na dveh belgijskih prvenstvih in leta 1995 na prestižni dirki Trofeo Margutti v Italiji, kjer sta bila v konkurenci tudi Jarno Trulli in Giancarlo Fisichela. Maxov dedek in mamin oče je Robert Kumpen, ki je dirkal v kartingu in reliju. Bencinski hlapi so bili blizu še dedkovemu bratu Paulu Kumpnu, ki je tekmoval v vzdržljivostnih relijih. Precej znan je tudi mamin bratranec, sin Paula Kumpna, Anthony Kumpen, ki ima v svoji vitrini pokal za zmago na dirki 24 ur Spa Francorchamps, ko je upravljal corvetto.

Zaradi staršev ima tako belgijsko (po mami) kot nizozemsko (po očetu) državljanstvo. Čeprav je bil rojen v Belgiji, živi v Belgiji in potuje z belgijskim potnim listom, želi tekmovati z nizozemsko dirkaško licenco. Odločitev je razložil z dejstvom, da je bil v mladosti na dirkah obkrožen predvsem z nizozemskimi dirkači in prijatelji, medtem ko je odraščal v mestu Maaseik, ki je tik zraven belgijske meje. »Živel sem v Belgiji, toda v srcu se počutim bolj Nizozemca. Več časa sem preživel v nizozemski druščini, saj sem na dirke hodil predvsem z očetom,« je dejal. Komu točno pripada Max Verstappen, se ne morejo odločiti niti mediji na Nizozemskem in v Belgiji. Za svojega ga imajo vsi. Nizozemci poudarjajo, da na dirkah nastopa pod nizozemsko zastavo, Belgijci pa odgovarjajo, da ima Max Verstappen le belgijsko osebno izkaznico. Zraven dodajo, da je papirje za nastop v formuli 1 podpisala njegova mama, ki je Belgijka, saj Max Verstappen še ni polnoleten.