Če je po prvi dirki v Avstraliji kazalo, da je vse ostalo podobno kot lani, je že na naslednjem prizorišču, v vroči Maleziji, Sebastian Vettel vse postavil na glavo. Nemec, ki je po dolgoletnem sodelovanju z Red Bullom presedlal k Ferrariju, je očitno naredil pravo potezo, saj je izkoristil vse, kar mu je bilo na tej dirki dano, in spretno ugnal oba Mercedesova dirkača.

Nekdaj Schumacher, danes Vettel

Za rdečo zmago je bilo potrebne malce pomoči od zunaj. Ko je namreč Sauberjev dirkač Marcus Ericsson, ki je bil takrat na osmem mestu, naredil napako in obtičal v pesku, je organizator na stezo poslal varnostni avtomobil. Večina dirkačev, tudi oba Mercedesova, je takrat zavila v bokse po nove pnevmatike, Sebastian Vettel pa izrabil priložnost in ostal na stezi. Tedaj je pripeljal na vodilno mesto in razporeditev postankov v boksih obrnil sebi v prid. »Prepričani smo bili, da bo s tistimi pnevmatikami lahko vozil še nekaj časa. Račun se nam je v celoti izšel,« je po dirki povedal Ferrarijev tehnični šef James Allison. Tvegana taktika je namreč pokazala, da je imel Vettel dovolj prednosti. Medtem ko sta oba Mercedesova dirkača obtičala v prometu, je Vettel v ospredju pridno nabiral prednost, ki je nato ni več izpustil iz rok.

»Super je zmagati s Ferrarijem že na drugi dirki. Kar nisem mogel verjeti, da nam bo tako hitro uspelo. Kot otrok sem občudoval Michaela Schumacherja, kako je z rdečim dirkalnikom zmagoval, zdaj pa sem jaz v tem položaju. To zmago bomo zares proslavili,« je povedal 27-letni Nemec, ki je tako postal 38. dirkač Ferrarija, ki mu je uspelo zmagati na dirki formule 1, a šele šesti, ki je zmago z rdečim dirkalnikom slavil z naslovom svetovnega prvaka v žepu. Pred njim je to uspelo le še Giuseppeju Farini, Juanu Manuelu Fangiu, Alainu Prostu, Michaelu Schumacherju in Fernandu Alonsu. »Ne morem opisati, kako zelo sem ponosen na to, kar smo dosegli, Mercedes smo premagali z lastnimi močmi. Kar brez besed sem,« je dodal Vettel, ki je zadnjih nekaj krogov imel veliko opraviti sam s seboj. »Moral sem si govoriti precej nespodobne besede, ker sem se ujel, da sem gledal okoli sebe. Kar nisem mogel verjeti, da se to zares dogaja. In sem se začel jeziti sam nase, naj raje mislim na naslednji ovinek, sicer mi ga ne bo uspelo speljati,« je povedal Sebastian Vettel.

Kako so k tej zmagi prispevali pri Mercedesu, je težko oceniti, a dejstvo je, da srebrni to pot niso bili v formi. Posebno pri Lewisu Hamiltonu so se pri postanku v boksih malce zmedli. »To so napačne pnevmatike,« je po postanku v radijsko zvezo vpil Hamilton svoji ekipi, ki mu je namestila trde namesto mehkejših pnevmatik. Tudi sicer je bil Britanec precej nervozen, saj je malce ponovil trik Kimija Raikkonena in vodstvu ekipe ostro povedal, naj ga ne motijo s sporočili sredi ovinka. »Mehaniki so mu nataknili povsem prave pnevmatike,« je odločitev komentiral vodja ekipe Mercedes Toto Wolf. »Mehkejše niso zdržale niti 15 krogov, pred Lewisom pa je bilo še 20 krogov do cilja. A povsem razumem njegovo reakcijo, v kokpitu dirkač nima vedno celotnega pregleda nad dogajanjem, tudi mi smo v preteklosti že delali napake. To je bila za nas vse zelo naporna dirka. Premisliti moramo precej stvari glede določanja strategije, Ferrari je bil to pot pač hitrejši in spretnejši,« je dodal.

Hamilton: Ne moreš vedno zmagati

Lewis Hamilton se je tako po dobri sezoni moral soočiti s tekmecem, ki ni iz njegove ekipe. »Ne morem biti razočaran, drugo mesto ni razlog, da bi bili potrti. Ferrari je vse naredil prav, jaz pa sem dal vse od sebe, kar sem lahko. Po drugi strani je lepo za ta šport, da na najvišji stopnički vidimo še kakšnega drugega dirkača, ki ni iz naše ekipe. A lahko ste prepričani, da ne bomo kar obupali, čaka nas še veliko dobrih dvobojev na stezi. Glede pnevmatik sem po dirki videl, da se je ekipa odločila prav, ni lahko, ko vidiš, da bi lahko mogoče celo zmagal, a so bile razmere na stezi take, da tega niso omogočale. Vedno ne moreš zmagati,« je povedal Britanec.

Še bolj je bil nad Ferrarijevim dosežkom presenečen Niki Lauda, eden od vodilnih v ekipi Mercedes: »Nekje so našli 1,5 sekunde glede na nas. S prihodom Sebastiana Vettla so vsi pri Ferrariju zelo motivirani, izdelali so zelo dober motor in dirkalnik kot celoto. Menim, da bomo letos morali na Ferrari še kako računati.« Medtem pa nekdanji Ferrarijev dirkač Fernando Alonso ni imel veliko razlogov za dobro voljo. Sicer so srebrni dvojni odstop zaradi tehničnih težav skušali prikazati kot mali uspeh, a dejstvo je, da je njihov dirkalnik očitno daleč od konkurenčnosti. Fernandu Alonsu je namreč odpovedalo hlajenje sistema ERS, Jenson Button pa je moral odstopiti zaradi okvare turbopolnilnika.