Še več, upali bi si zatrditi, da pri 4,63 metra dolžine na trgu trenutno ni lepšega štirivratnega štirikolesnika od njega. Prepričani smo, da je tudi večino kupcev prepričal prav z lepoto. A če se z obliko pri tem avtomobilu vse skupaj začne, se še zdaleč ne tudi konča. Recimo takole: ko človek pogleda ta avtomobil, si kar predstavlja, kako dobro se pelje, kako elegantno in dinamično premaguje ovinke... Ko se enkrat z njim pelje, pa CLA ta pričakovanja povsem upraviči. Morda testni, ki je bil opremljen s štirikolesnim pogonom, še toliko bolj, saj se pelje kot po tračnicah. Predstavljamo si sicer, da je s tem avtomobilom, če ga poganja močnejši motor, užitek še večji, a tudi 2,1-litrski dizelski motor s 136 konji (100 kW), ki mu odlično asistira sedemstopenjski samodejni menjalnik, je z eno besedo odličen. Zato naj se ne razume narobe, a ob pogledu na ta avtomobil si zlahka predstavljamo še boljše pospeške in še večjo odzivnost, kot ju ponuja omenjeni motor, ki za pospešek do stotice potrebuje 9,8 sekunde in doseže najvišjo hitrost 216 km/h. Visoko oceno pa si zasluži pri varčnosti – ob sunkoviti vožnji je namreč porabil okoli 6 litrov dizla na 100 kilometrov.

Ko smo omenili menjalnik, ne moremo mimo še ene pohvale – njegova prestavna ročica je »skrita« za volan, kar je priročno zato, ker se na tak način sprosti prostor na mestu, ki ga ročica zaseda pri večini avtomobilov. Tudi sicer je voznikovo delovno okolje visokokavostno, ni pa toliko prestižno, kot je v le nekaj centimetrov daljši limuzini razreda C. Kot CLA tudi ni preveč praktično vozilo, ko govorimo o prevozu večjega števila oseb od dveh, saj davek atraktivne oblike plača s skopo odmerjenim prostorom na zadnji klopi, medtem ko je prtljažnik s 470 litri presenetljivo prostoren.

Kakšna širša debata o ceni, ko govorimo o znamkah, kot je Mercedes, nima pretiranega smisla. Zato zapišimo takole: precej solidno opremljen CLA 200 CDI 4matic, ki stane 37.150 evrov, je tega denarja zagotovo vreden.