Prvi dan novega tedna je prinesel nadaljevanje, ki je sprva obetalo precej več lecarrejevskega duha, a je bilo tudi tokrat razočaranje približno tako veliko, kot če bi kupili vstopnico za koncert Foo Fighters na Wembleyju, nato pa šele v Londonu ugotovili, da je koncert na stadionu Matchroom, na odru pa je pričakovati beden tribute bend. Že naslov ni obetal presežka: Delovno gradivo OVS – prodaja podjetja Telekom Slovenije. Kot bi pozabili, da tudi sami opozarjajo na ranljivost sistema že v sedanji lastniški strukturi, ga je šef vojaških vohunov ministru – takrat še dokument z oznako zaupno – poslal kar po mailu. Glavna ugotovitev je bila, da bi tuje lastništvo natreslo pesek v kolesje nacionalne varnosti, a tudi domače lastništvo ne zagotavlja, da bo v kolesje teklo le mazivo. Ves žmoht analize je bil verjetno skrit v prilogi, te pa minister ni želel deliti z javnostjo. Analiza torej, ki bi jo lahko minister Veber naročil tudi študentom prvega letnika katere koli fakultete in bi jo nato kakšen profesor prodal na trgu, kot se počne na naši strani Sotle.

A pandorina skrinjica je zdaj odprta, vojaški obveščevalci pa so dobili občutek, kako se tem zadevam streže. Kot je slišati iz krogov blizu pritličju in kleti ministrstva za obrambo, ima minister Veber pripravljeno že novo naročilo. Na uho mu je namreč prišlo, da se prodaja tudi Pivovarna Laško, v časopisih pa je prebral (in nato dan kasneje slišal še na televizijah), da je med najresnejšimi kupci menda Heineken. Resda mu je logo nizozemskega pivovarja zelo blizu, a zaskrbelo ga je, kako bo tuje lastništvo vplivalo na kvaliteto piva, ki ga ima vojska v svojih kantinah. Resda so Nizozemci zavezniki v Natu, a ko hudič vzame šalo, ti lahko tudi zavezniki v pivo podtaknejo kakšne substance, ki potem vojsko za nekaj dni posedi na školjko. Ta naš minister pa je rad proaktiven in si ne bo dovolil, da bi ga sovražnik ujel s spuščenimi hlačami... Ni on kot njegovi predhodniki, ki so dopustili prodajo Droge Hrvatom, zdaj pa vojaki vsak dan s strahom srebajo jutranji čaj. Če bi takrat, ko je bil še čas, Ljubica Jelušič naročila Damirju Črnčecu analizo prodaje strateškega proizvajalca čajev tujcem – ha, vprašanje ali bi se prodaja zgodila.

In Veber to ve.