A pozor, vse, kar je bilo do sedaj povedanega, je slonelo na izkušnjah iz lanske sezone in na osnovi vtisov in ugibanj po zimskih testiranjih. Sicer so vsi vedeli, da je mercedes hiter, a da je že po prvih prostih treningih jasno, da so srebrni na kolesa postavili takšno raketo, verjetno niso pričakovali. Ob taki prednosti na krog, kot sta jo na treningih privozila Rosberg in Hamilton, so tekmeci le nemočno zrli v monitorje. Letos sta za dve sekundi na krog hitrejša kot lani. In kdor malo pozna dirkanje, ve, da so to svetlobna leta. In to nam obeta, da bi spet lahko gledali sezono dveh dirkalnikov, ostali pa bodo žalostni opazovalci. Če se bo to pokazalo za resnično, se lahko le primemo za glavo. Pa menda ne spet!

Kje se bo našel junak, ki bi lahko zagrenil življenje obema Mercedesovima dirkačema, je še prezgodaj govoriti, a še bolj kot to v oči bode nemoč McLarna. Alonso, ki se je po nasvetu zdravnikov prvi dirki odpovedal, je sprejel dobro odločitev. Zaradi svojega zdravja in varnosti ter dejstva, da bosta šok ob počasnosti dirkalnika in nezanesljivosti honde zdaj »pokasirala« Button in Alonsova zamenjava Magnussen. Poleg te zmešnjave za dodatno dogajanje skrbita moštvi Manor in Sauber. Prvi na prvih dveh treningih niso prevozili niti metra, ker imajo težave z elektroniko, drugi pa, ker se namesto z dirkanjem ukvarjajo z odvetniki. Po odločitvi sodišča imajo zdaj tri dirkače z veljavnimi pogodbami, a le dva dirkalnika. Red Bull in Renault pa bo letos očitno naveza, ki že skrbi za grde poglede. Francoski motorji so vse kaj drugega, kot so pričakovali nekdaj vodilni. Da Ricciardov motor odpove po 50 prevoženih kilometrih, jim gotovo ni v ponos. In potem se pojdite resne dirke, če se morete.