»Vesel sem, da smo našli med našimi zaposlenimi človeka, ki mu je to izziv, ki se želi spopasti z nič kaj lahko nalogo. Bistvo njenega dela pa je v tem, da se ljudje kadar koli lahko obrnejo nanjo, dobijo potrebne napotke in ne tavajo po občini nezadovoljni od vrat do vrat,« je dejal o Barbari Umnik župan Trilar.

Že prej je delala z občani

Prva in za zdaj edina uradnica za zadovoljstvo občanov v Sloveniji nad medijsko slavo ni navdušena, ker si želi v praksi čim prej preizkusiti tisto, kar jo veseli že vse življenje: delo z ljudmi in pomoč pri njihovem stiku z ustanovo, kot je občina. Do zdaj je bila zaposlena v sprejemni pisarni, njena nova zadolžitev pa bistveno odstopa od dosedanjega dela. »Ne bom vsemogočna, odločilen bo odziv zaposlenih na občini, ki lahko vsak trenutek pokažejo odnos do občank in občanov. Veseli me to delo, nova vloga, občino pa sicer dobro poznam, ker sem tu zaposlena že 7 let. Sem rojena Kranjčanka, kar tudi ne škodi, na začetku pa ne bo lahko,« je dejala Umikova, ki je prepričana, da bo s svojim nastopom in odnosom do ljudi lahko v praksi potrdila zaupanje, nekaj višja pa bo tudi plača.

Ne manjka tistih, ki dvomijo o takem načinu stika z občani, a nova direktorica mestne uprave Senja Vraber stavi na oseben odnos, čim boljše sporazumevanje in timsko delo tudi pri celotni mestni upravi. Menjave vodij služb in uradov so Kranju prinesle v povprečju pet let mlajšo vodstveno ekipo uprave, ki je in bo kot vsaka deležna kritike občanov.