Ptujsko IT-podjetje Intera, specializirano za CRM in vodenje projektov, aktualni najboljši zaposlovalec med malimi podjetji, se je znova uvrstilo med finaliste. Med malimi podjetji je tudi tokrat velika konkurenca, saj v Zlati niti 2014 sodeluje 43 podjetij. Ocena kakovosti odnosa med zaposlenimi in organizacijo je v povprečju med malimi podjetji nižja kot v Zlati niti 2013, saj je tedaj znašala 4,14, v aktualnem izboru pa znaša 4,09. Ob tem velja poudariti, da so podjetja izbora Zlata nit 2013 in izbora Zlata nit 2014 med seboj različna, zato oceni med seboj neposredno nista primerljivi.

»Priznanje, kot je biti najboljši v Zlati niti, vedno dobro vpliva na zaposlene in na vodstvo, verjamem pa, da tudi na naše partnerje. Vsekakor je to pika na i celoletnemu trudu, ki ga vlagamo v vzdušje, motivacijo in zadovoljstvo naše ekipe. Ker je to priznanje prišlo iz skupine zunanjih strokovnjakov, je še toliko pomembnejše za nas. Glede na to, da smo za uvrstitev med finaliste izvedeli v pustnem času, smo si vsi skupaj privoščili goro krofov,« je bil slikovit Peter Ladič, direktor Intere.

Ekipo kadrovsko ves čas nadgrajujejo. Tako bodo letos zaposlili vsaj še sodelavca v trženju, ki bo zadolžen za hrvaški in srbski trg, ter vodjo projektov. »Ekipo širimo tudi s pomočjo zunanjih sodelavcev, predvsem na področju mobilne tehnologije. Naši ključni cilji za leto 2015 so bolj tehnične narave – prenova mobilne aplikacije in uvedba določenih orodij, ki nam bodo pomagala na področju marketinga. Pričakujemo, da bomo letos poskrbeli za nadaljnji razvoj Intrixa in hkrati povečali navzočnost v tujini, pričakujemo pa tudi najmanj enak trend rasti tako pri prihodkih od prodaje kot pri rasti števila zaposlenih in njihovih otrok,« v smehu razlaga Ladič.

Intera, ki sicer v izboru najboljših zaposlovalecv sodeluje šestič zapored, trenutno zaposluje 15 ljudi in še naprej ostaja zvesta svoji zavezi, ki daje ustvarjalni in delovni naboj njenim sodelavcem, to pa je svoboda. »Ključna prednost sodelovanja v Zlati niti je vsekakor objektivna ocena strokovnjakov, ki ocenjujejo odnos med zaposlenimi in vodstvom. Vsa leta so za nas rezultati ankete, zraven drugih orodij, ki jih uporabljamo, glavni kazalniki stanja, predvsem pa smo opozorjeni na neizkoriščene možnosti, ki jih še imamo na določenih področjih. Sam sicer vsako leto izberem dva kazalnika, ki ju poskušam izboljšati v tekočem letu, in Zlata nit mi tukaj poda relevantne podatke. Druga pomembna komponenta so izkušnje, ki si jih podjetja ob takih priložnostih delimo. V teh letih smo se veliko naučili od drugih finalistov, upam, da smo tudi mi komu pomagali. Zlata nit je tudi določen standard, kazalnik tega, kakšni delodajalci smo, in verjamem, da tudi s pomočjo sodelovanja v projektu privabimo najboljše sodelavce.«