Droga Kolinska v izboru najboljših zaposlovalcev sodeluje tretjič in se že drugič uvršča med finaliste izbora. Podjetje trenutno zaposluje kar 448 ljudi, zaposlovali pa bodo tudi letos. Konkurenca na področju predelave čajev in kave, kamor se po GVIN uvršča Droga Kolinska, v Sloveniji ni prav velika, saj je podjetij v tej panogi 39, Droga Kolinska pa se tako glede prihodkov, dobička, kapitala, sredstev in dodane vednosti na zaposlenega uvršča na prvo mesto.
Kot del sistema regionalne multinacionalke Atlantic Grupa je Droga Kolinska zavezana neprestani rasti, kar vpliva tudi na rast števila zaposlenih v tistih poslovnih funkcijah, kjer je to potrebno. »Prav zdaj smo v obdobju, ko potrebujemo nove kadre v Drogi Kolinski in bomo že prihodnji mesec dodatno zaposlovali, iščemo pa predvsem na področju marketinga in v prodaji, tako zaradi širjenja portfelja blagovnih znamk kot tudi zaradi poglobljenega in intenzivnega dela pri že obstoječih blagovnih znamkah,« je pojasnila Nataša Bazjak Cristini, regionalna kadrovska direktorica za Slovenijo, BiH in Rusijo.
»Pri izbiri sodelavcev upoštevamo več kriterijev. Zelo pomembno je, da se kandidatove osebne vrednote ujemajo z našimi korporativnimi vrednotami. Nič ni narobe, celo zaželeno je, da v timu – tako majhnem kot velikem – delajo zelo različni ljudje, vendar jih mora povezovati neka skupna energija, ki je opredeljena kot korporativna kultura. Iščemo torej k rasti usmerjene, strastne in ustvarjalne posameznike,« poudarja Nataša Bazjak Cristini.
Samo zelo zavzeti zaposleni lahko uspešno podpirajo hitro rast podjetja »Vendar pa dolgoročna zavzetost zaposlenih ni sama po sebi umevna, temveč jo je treba graditi. Tako majhna kot velika podjetja morajo v zavzetost zaposlenih vlagati. Pri tem je pomembnih več dejavnikov, kot so na primer: dostopnost vodstva in medsebojno spoštovanje, priznanje in spodbuda, možnost kariernega razvoja in osebne rasti zaposlenih.«
Zlata nit predstavlja še en pogled na odnose v kolektivu. »Kakovostno dopolnjuje rezultate, ki jih dobimo z internimi raziskavami in ovrednotenjem aktivnosti. Informacije, ki jih na tak način dobimo, uporabimo pri načrtovanju sprememb in aktivnosti v podjetju, zaposleni vedo, da njihovo mnenje ni spregledano. Na podlagi njihovih želja izpeljemo tudi številne družabne dogodke, kot so športne igre, dan vrednot za družbenokoristno delo, novoletna zabava in številne druge, ki nas še dodatno povezujejo,« je naštela Nataša Bazjak Cristini. jpš