Otroci so nova priložnost za družbe, ki se ukvarjajo s poslom na spletu. Google na predstavitvi nove aplikacije ni omenjal ali bodo tudi najmlajši podvrženim številnim oglasom, ki so zavzeli YouTube, so pa v Wall Street Journalu poročali, da spletni gigant pričakuje povečanje dohodkov z oglaševanje na aplikaciji.

»Največja motivacija v Googlu je bilo dejstvo, da imajo vsi otroke, zato smo hoteli produkt narediti zabaven in varen za otroke,« je pojasnila podpredsednica oddelka za inženiring na Googlu, Pavni Diwanji. Googlovi produkti so ustvarjeni z razmišljanje o odraslih, zato morajo biti prilagojeni otrokom, je dodala.

Aplikacija naj bi staršem omogočila, da bodo določili, koliko časa lahko njihov otrok preživi pred računalnikom, so dodali viri. Poleg tega bodo imeli možnost izklopiti iskalnik in zvok. Kanali in seznami predvajanja bodo razdeljeni v štiri kategorije: oddaje, glasba, učenje in raziskovanje.

Google naj bi po napovedih ameriških tehnoloških blogov naletel na oster odziv staršev in inšpektorjev. Zakon o zaščiti pravic otrok na spletu (COPPA, op. p.) vsebuje zelo ostra pravila glede zbiranja informacij o otroku. Spletne družbe morajo dobiti privoljenje staršev, preden začnejo zbirati, uporabljati in razkrivati informacije o otroku.