Ko je Facebook kupil podjetje Oculus VR za dve milijardi dolarjev, so se mnogi navdušenci nad očali podjetja, ki je sprožilo preporod optimizma za virtualno realnost, spraševali, kakšna bo prihodnost igračke, ki so jo pričakovali vsaj od prvega ogleda filma Kosec. Čeprav točnega odgovora, kaj lahko pričakujemo, nimamo niti danes, so s Facebooka sporočili, da že izdelujejo prve aplikacije za virtualno realnost.

Kljub skoposti informacij Facebook vztraja, da želijo ustvariti aplikacije, ki bodo omogočale deljenje okolja z drugimi uporabniki. Če se njihove želje uresničijo, pa bi lahko tovrstne interakcije postale del vsakdana. Vendarle smo še daleč od tega. To priznavajo tudi pri Facebooku in dodajajo, da je ena od omejevalnih okoliščin tudi dejstvo, da bo minilo še nekaj časa, preden bodo imeli vsi zainteresirani potrošniki potrebna Oculusova očala za virtualno realnost.

Virtualna in spremenjena realnost sta medtem vsekakor najbolj interesantni tehnologiji v potrošniški elektroniki, kar poleg visoke cene, ki jo je Facebook za Oculus odštel lansko poletje, kaže tudi Microsoftov izlet na to področje s svojimi očali za spremenjeno realnost, ki so jih predstavili v začetku letošnjega leta. Vendar dokler tehnologija ne bo preizkušena na potrošniškem trgu, ne bomo mogli trditi, da gre za kaj več kot za modno muho, podobno tisti, ki je zajela svet v zgodnjih devetdesetih, in potem ob odsotnosti zanimivih aplikacij in dostopnosti opreme zbledela v irelevantnost.