Za Šenčurjane je vožnja proti Kranju stalen povod za jezo. Svetnik Janez Sušnik je s civilno pobudo želel cesto celo zapreti. Gre za vpadnico iz Ljubljane v Kranj, hkrati tudi za cesto do brniškega letališča. Cesto si delita občini Šenčur in Kranj, kjer pa prejšnja oblast ni kaj dosti storila za njeno razbremenitev. V proračun so sicer umestili denar za pripravo severne obvoznice, ki bo rešila prometne zamaške v mestu oziroma predmestju, v Šenčurju živeči nekdanji Kranjčan Janez Sušnik pa poudarja: »Rešitev je samo štiripasovnica med občinama. Za to pa so potrebne prostorske rešitve, rezervacija zemljišč. Podobno je z načrtovano železniško primestno povezavo z letališčem, ki ni prostorsko odrejena, in tako na njeni možni trasi zdaj lahko zraste trgovsko središče. Promet se je razvijal, nastali sta velika trgovska in poslovna cona v dveh občinah, ljudje pa dnevno čakajo v kolonah,« je izpostavil Sušnik, župan Šenčurja Kozjek dodaja, da se rešitev tega zamaška odmika v prihodnost, ker denarja ni bilo niti za nujno krožišče, s katerim zdaj občina Šenčur rešuje tako občinski, podjetniški kot čisto državni problem.