V podjetju Atlantic Trade, ki je del skupine Atlantic Grupa, zaposlujejo 179 ljudi, 40 več kot leta 2013. Povečanju števila delovnih mest so se zavezali zaradi partnerjev v nabavi in prodaji, končnih potrošnikov in tudi sodelavcev, ki so izdelke ustvarili, proizvedli, podprli. »Za kakovostno storitev pa potrebujemo pravšnje število zaposlenih. Naša neprestana rast pomeni vse več blagovnih znamk, kar zahteva tudi okrepitev ekipe. Največji skok števila zaposlenih gre pripisati prevzemu distribucije Unileverjevih izdelkov. Zaradi navedenega smo morali povečati število zaposlenih na vseh segmentih, od marketinga in financ do prodaje in logistike. K nam se je prezaposlilo tudi 22 delavcev dotedanjega prodajalca teh blagovnih znamk, v ekipo pa smo vzeli še 18 novih sodelavcev. To kaže, da smo aktivni zaposlovalec,« pojasnjuje Suzana Bagari, vodja korporativnega komuniciranja. Letos sicer ne pričakujejo tolikšnega povečanja števila zaposlenih. »Ker pa sta naša strategija in načrt širitve poslovanja ambiciozna, bomo ob uresničitvi teh načrtov tudi aktivno zaposlovali. Tudi sicer bomo skladno z našo strategijo še naprej krepili pozicije z novimi, sposobnimi sodelavci. Potrebujemo predvsem kadre s področja prodaje, trade marketinga, nabave in logistike ter področja kontrolinga. Naša branža je prodajno usmerjena, tako da bodo gotovo še naprej najbolj iskani ter cenjeni dobri skrbniki ključnih kupcev in prodajniki. Ne gre pa pozabiti, da prodaje ne bi bilo brez uspešnega marketinga, ki stoji za celotno zgodbo o blagovnih znamkah in podjetju. Pomembno je, da ti dve področji povežemo ter tako izkoristimo sinergijo delovanja,« poudarja Bagarijeva.
Pri izbiranju novih sodelavcev so sicer v podjetju najbolj pozorni na ujemanje med kandidatovimi kompetencami, izkušnjami, vrednotami ter motiviranostjo in vizijo, ki bi lahko bila dodana vrednost uspešni zgodbi družbe. »Obenem pa se zavedamo, da kljub vsemu delujemo na območju Slovenije, ter se trudimo v tem okolju izgraditi čim boljšo podobo podjetja, ki bi tako privabljalo najbolj talentirane kandidate. Seveda se pri tem poslužujemo različnih projektov ter pristopov, denimo kariernih sejmov, saj je treba dobre talente znati tudi prepoznati, jih privabiti in nato tudi zadržati. Motiviranost spodbujamo, hkrati pa ponujamo poklicni in osebnostni razvoj,« o zaposlovanju mladih talentov pove Suzana Bagari.
O Zlati niti kot orodju za izboljševanje odnosa med zaposlenimi in organizacijo pa pravi, da je izbor eden izmed načinov, da se seznanijo z razmišljanjem, počutjem in pričakovanji zaposlenih na področju odnosov in počutja v delovnem kolektivu. »Spodbudi dodatno razpravo o tem, kako podjetje skrbi za svoje zaposlene ter kako zadovoljni in zavzeti so,« pravi sogovornica. Zavzetost merijo tudi znotraj celotne skupine, in če je treba, sledijo korektivni ukrepi, dodaja. Sicer pa se zaposleni povezujejo tudi v okviru dneva vrednot, ki je namenjen družbeno koristnemu delu, športnega konca tedna, team buildingov in podobnih projektov. slo