V prvem preddverju Cankarjevega doma so sinoči odprli razstavo novega vala avtorjev vidnih sporočil z naslovom Heksnšus. Na postavitvi, ki so jo pripravili v sodelovanju z Akademijo za likovno umetnost in oblikovanje (ALUO), se s svojimi deli predstavljajo Ana Baraga, Jure Kožuh, Luka Seme, Tanja Semion, Anja Šlibar in Aljaž Vindiš, ustvarjalci mlajše generacije, ki so se na različne načine že dodobra uveljavili na področju oblikovanja, ilustracije, vizualnih komunikacij in sorodnih področij.
Kot je ob razstavi zapisala likovna kritičarka Vesna Teržan, so vsi omenjeni umetniki kot nekdanji študentje oddelka za oblikovanje ALUO »dobro seznanjeni z močjo učinka vidnih sporočil«, predvsem pa presenečajo z zrelostjo svojih del: »Vsak se po svoje loteva stvari, vsak ima svoje področje dejavnosti in svoj ustvarjalni domet. Družijo pa jih lastnosti, kot so sposobnost variacij pri obravnavi tematike, risarska slogovna pestrost in konceptualna širina pri snovanju in izvedbi oblikovalskih nalog.«
Luka Seme, kot ugotavlja Teržanova, spretno menjava risarske sloge. Naravo in način risbe izbere glede na medij in na podlagi tega zasnuje ilustratorski izdelek. Ilustratorski in oblikovalski potencial Ane Baraga je širok, paleta se razpira od najosnovnejše elementarne risbe prek romantično sladke, drugič spet realistične pa vse do slikarsko ekspresivne podobe. V druščini šestih je najbližji prejšnjim generacijam grafičnih oblikovalcev Jure Kožuh, ki ima zelo široko delovno področje in tudi že precej širok nabor naročnikov. Anja Šlibar je med tistimi, katerih dela zbujajo zanimanje po vsem svetu, tako na spletu kot v tiskani obliki; osredotočila se je na ilustracijo z izrazito osebnim slogom ter s skrivnostnim, iskrivim, a zapletenim sporočilom. Aljaž Vindiš vse odločneje prestopa iz oblikovalske sfere v novinarsko in računalniško; bil je tudi med snovalci novosti v slovenskem medijskem prostoru, rubrike Objektivno, ki je med bralce Dnevnika prinesla podatkovno in grafično novinarstvo. Tanja Semion je svoj medij našla v animaciji, ki jo poleg časopisne in revijalne ilustracije šteje med svoje temeljne dejavnosti; risbo in koncept vsakič znova združi z novim nosilcem informacije – naj bo to splet, tisk ali animirani film. kul