Zaradi tečajnih razlik in padca prodaje zaradi ruske krize so se prihodki znižali za 2,4 odstotka, v zadnjem četrtletju pa so ustvarili 3,7 milijona evrov izgube. Skupni prihodki so se sicer malenkostno zvišali glede na leto 2013, dobiček pa je znašal minimalnih 0,1 milijona evrov. Toda za leto 2015 pričakujejo upad prihodkov, predvsem zaradi nadaljnjega pričakovanega upada prodaje v Rusiji. Zaradi nadaljevanja aktivnosti za krepitev dobičkonosnosti in finančne moči pa kljub načrtovanemu upadu prihodkov načrtujejo 6,1 milijona evrov čistega dobička. Na prihodkovni strani naj bi to dosegli s prodajo izdelkov višjega cenovnega razreda, z rastjo prodaje inovativnih izdelkov in z agresivnejšo prodajo na Bližnjem in Daljnem vzhodu ter v Avstraliji.
Na stroškovni strani napovedujejo zlasti optimizacijo stroškov surovin, materiala in logistike ter pozitivne učinke prilagoditve cenovne politike. Tudi nenehen problem Gorenja v obliki previsoke zadolženosti postopoma rešujejo. V letu 2014 so tako zadolženost že znižali za 26 milijonov evrov, v letošnjem letu napovedujejo še nadaljnje znižanje dolga v višini 12 milijonov evrov. To naj bi dosegli z boljšim obvladovanjem obratnega kapitala in z odprodajo poslovno nepotrebnega premoženja. Ali bodo pri realizaciji svojega načrta uspešni, pa bo odvisno od nadaljnjega razpleta rusko-ukrajinskega spora.
Postopek dokapitalizacije oziroma iskanje strateškega partnerja pa se nadaljuje v Pivovarni Laško. Včeraj je bil podpisan sporazum o nerazkrivanju podatkov med upravo in konzorcijem največjih lastnikov Pivovarne Laško. Po dostopnih podatkih je v igri še pet ponudnikov, od tega iz pivovarske dejavnosti samo eden, vsi drugi pa predstavljajo finančne investitorje, ki jim taka naložba ponavadi pomeni le izziv za optimizacijo poslovanja in prodajo družbe z dobičkom strateškemu kupcu.