upam, da prav razumem: sporočate, da je avtor valčka Na zeleni Ljubljanici Gašper Mašek. Sam vam moram, najsi mi vaše besede o mojem »profundnem znanju« še tako laskajo, zaupati, da vendarle nisem jasnoviden. Najbrž pa sem – glede na razmere v nekaterih slovenskih glasbenih ustanovah – neodpustljivo naiven, ker se pri pisanju ocen še zmeraj zanašam na to, kar prireditelj oziroma izvedbeni nosilec sam navaja v sporedu koncerta. Ne boste verjeli: svoje »razpredanje« o programu in koncertnem listu novoletnega koncerta sem izpeljal kar iz podatka v sporedu, v katerem ob naslovu Na zeleni Ljubljanici na mestu avtorja piše črno na belem Kamilo Mašek (in ne Gašper), kar le še dopolnjuje seznam malomarščin obravnavane publikacije, in to z najhujšo izmed njih. Izvolite si prosim misliti, da se »moj« Kamilo in naslonitev na letnico njegove smrti nista pojavila kar iz zraka.

Po drugi strani ste me vsaj odrešili nenavadnega instinktivnega dvoma, ki me je obhajal, ko sem razmišljal povsem logično, vendar zaveden z napačno programsko navedbo, o posebni poanti sporeda in jo v oceni celo omenil kot odliko. Popravljam se torej (ob opravičilu bralcem): v zasnovanosti koncerta ni bilo ničesar duhovito subverzivnega. Žal pa mi je, spoštovani gospod Lajovic, da ste s strelico svojega odziva tako kategorično zgrešili smer in da očitno niste uzrli bistvenega problema (ki je okrnil navsezadnje tudi pomenljivost vašega umetniškega prispevka), to je resnično nedopustne stvari – porazno slabe organizatorske glasbenomiselne podprtosti dogodka. Tako imenovani koncertni list ostaja na voljo kot simptomatski dokument. No, Slovenska filharmonija nas je sicer opozorila, da je zanj odgovoren Cankarjev dom, iz Cankarjevega doma pa imam pisno zagotovilo, da je »program posredovala SF«. Zdi se, da le nebesa vedo, kdo natanko je kriv, da se je v spored in na spletno stran Cankarjevega doma zapisal Kamilo namesto Gašperja. Skratka, ne vem, zakaj imam po tem, ko smo se na teh straneh pred dnevi opravičevali Slovenski filharmoniji, občutek, da bi si za epilog zaslužili javno opravičilo – najrajši kar skupno (od Cankarjevega doma in Slovenske filharmonije) – pravzaprav obiskovalci novoletnega koncerta.

Jure Dobovišek