Ker je omenjena restavracija pač na dobri lokaciji, se ji izostanek štirih, petih ljudi dnevno ne bo poznal. Bržčas pa je drugače oziroma bi glede na prodajne rezultate in negodovanje moralo biti, če redna stranka zapusti svojega ponudnika avtomobilov. Res sicer je, da se avto v najboljšem primeru kupuje na nekaj let, a tu so redni servisi, menjava pnevmatik in razne druge storitve, ki jih veliko ljudi rado opravi kar pri istem ponudniku, pri katerem so kupili avto. Tako smo bili nemalo začudeni, ko nam je pred dnevi sodelavec povedal za nenavaden odnos prodajalke v salonu, v katerem je pred tem že kupil nekaj avtomobilov in jih pri njih tudi redno servisiral. Ponudba za njegov rabljeni avtomobil je bila namreč slaba, pri ceni novega niso bili pripravljeni popustiti nit za ped, ob tem pa mu je ob slovesu dejala, naj, če se bo za ponudbo odločil, to stori do konca tedna (bila je sreda), češ da gre potem na dopust.

Ker nekateri sprememb enostavno ne marajo, navada je pač železna srajca, je sodelavec, kljub nezadovoljstvu, ponudbo sam pri sebi že sprejel. In bi jo tudi v praksi, če ne bi na poti domov presenetil celo samega sebe in se ustavil še v enem salonu z enako znamko avtomobilov, kjer so mu za njegov rabljen avtomobil ponudili skorajda natanko dvakrat več kot pol ure pred tem, za enak novi avtomobil pa poldrugi tisočak nižjo ceno (avto je sicer stal nekaj pod 15.000 evrov).

No, jasno je, da pri teh stvareh ne gre posploševati. Še več, prej bi rekli celo, da se večina ponudnikov do svojih rednih strank obnaša primerno. Je pa nauk zgodbe nekje drugje – če je včasih morda res veljalo, da je prodajalec kralj in je bil kupec vesel, da je pri njem sploh lahko kupil avto, je danes drugače in je kralj kupec. In tega prav nič, razen nekaj dodatnih minut, ne stane, če se pred nakupom avtomobila ne ustavi le v enem salonu. Takole čez prst je omenjeni sodelavec v polurnem časovnem razmaku prihranil slabih 3000 evrov! Da o zadovoljstvu s storitvijo in odnosom niti ne izgubljamo besed. Ja, očitno gre nekaterim tudi v teh časih še predobro. A izbiro imamo in prav je, da so nagrajeni tisti, ki se bolj potrudijo, in ne tisti, h katerim hodimo iz navade. Konec koncev imamo največ od tega prav sami.