Pravo ime nejevoljne mačke je sicer Tardar Sauce, a se bolj kot na to odziva na svoje odrsko ime – Grumpy. Svoji lastnici, 28-letni Tabathi Bundesen in njeni družini, ki prihaja iz Arizone, je mačka prislužila že okoli 81 milijonov evrov. Iz spletne senzacije, izjemno priljubljene na portalu reddit ter družbenih omrežjih twitter in facebook, je tako nastala kura, ki nese zlata jajca. Lastnica je z uporabo podobe mačke največ zaslužila na področju oglaševanja in prodaje trgovskega blaga (majic, skodelic) – samo za primerjavo: Grumpy je v letu 2013 zaslužil prej omenjenih 81 milijonov evrov, medtem ko je Ronaldo zaslužil 34,5 milijona evrov, igralka Gwyneth Paltrow pa na primer le okoli 15 milijonov evrov.

Seveda ima muca Grumpy tudi svojo spletno stran.

Lastnica pustila službo, »dela« le še mačka

»Kar je dosegla v tako kratkem času je nepredstavljivo in neverjetno,« je za časnik Daily Express povedala lastnica mačke. »Le nekaj dni zatem, ko se je prvič pojavila na spletu, sem lahko pustila službo natakarice, telefon pa od takrat naprej neprestano zvoni,« razlaga o priljubljenosti kosmatinke.

Zgodba priljubljene, a na videz nejevoljne mačke se je pričela s posnetkom (ogledate si ga lahko zgoraj) na portalu youtube, ki si je od septembra leta 2012 prislužil blizu 17 milijonov ogledov. Sledile so številne pogodbe: Grumpy je postala predstavnica ene vrste mačje hrane pri podjetju Friskies, sledili sta dve pogodbi za knjigo (Grumpy Cat: A Grumpy Book in The Grumpy Guide to Life), na prodajnih policah pa je na voljo skoraj 140 proizvodov z njeno podobo – vse od oblačil do stvari za živali.

Letošnja novost na prodajnih policah je »grozno« dobra kava »Grumppuccino« , ki je v ZDA na voljo v več kot sto trgovinah, pred dnevi pa so na kanalu Lifetime prvič predvajali film z Grumpyjem v glavni vlogi. Film Najhujši božič mačke Grumpy (Grumpy Cat’s Worst Christmas Ever) sicer verjetno ne bo prejel preveč dobrih kritik, a bo v prihajajočih dneh izšel na DVD-ju, ustvarjalci pa si manejo tačke.

Nekoč so »zvezde« v živalskem svetu lahko postale le tiste živali, ki so s svojo elitnostjo zmagovale na številnih tekmovanjih, danes pa lahko v soju luči zasije prav vsak kosmatinec, katerega lastnik ima pametni telefon in vsaj malo smisla za promocijo.

Vse pa ni tako svetlo – v ameriški organizaciji proti mučenju živali RSPCA opozarjajo, da je kar 70 odstotkov zavrženih mačk na ameriških ulicah črnih ali črno belih, saj da se »pri ustvarjanju sebkov ne odrežejo tako dobro kot druge«.