Zakaj kozji rog? Ker so pravzaprav koze tiste, ki so odkrile kavo, njihov lastnik pa se je nato iz plodov lotil izdelave napitka. Poudarjajo, da ne gre zgolj za dizajn, saj je termovka praktična za uporabo kjer koli in kadar koli. Prihaja namreč s podstavkom in trakcem, tako da jo lahko uporabnik obesi na krmilo kolesa, torbico in podobno. Ob tem dodajajo, da je Goat mug prav tako v celoti izdelan iz ekoloških materialov, s čimer želi ekipa pripomoči k zmanjševanju odpadkov iz plastike in papirnatih lončkov, namenjenih za kavo ali čaj »na poti«.

Kako je sestavljena ekipa, ki je pripravila Goat mug?

Ne bi si mogel zamisliti boljše ekipe za pripravo tega projekta. Začelo se je z mojo idejo o drugačnem, posebnem lončku za kavo. Mladi kreativni oblikovalci Desnahemisfera so pripravili odličen predlog, ki smo ga v dveh letih povsem dodelali in pripravili za trg. V projektu je seveda sodelovala celotna ekipa Equa. Video pa je delo še ene odlične mlade ekipe Bright Visuals.

Zakaj ste se odločili skodelico predstaviti na Kickstarterju?

Kickstarter je platforma, ki omogoča preverjanje ideje in zbiranje sredstev za proizvodnjo. Je najboljša raziskava trga, ki ti poleg raziskave ponudi tudi sredstva za razvoj. Vsa zbrana sredstva bodo namenjena za produkcijo. Več sredstev bomo zbrali, boljši produkt bomo lahko naredili.

Komu je produkt namenjen?

Sam produkt je izviren, drugačen in zelo poseben. Ni namenjen množici, ampak nišni skupini ljudi, ki cenijo dober dizajn in so ljubitelji kave. Seveda smo v prvi meri produkt delali zase. Trg pa bo sam pokazal, kdo ga bo najbolj vzljubil.

Glede na to, da že pokrivate tuje trge, kakšna prednost je to za novi produkt, četudi se z njim predstavljate na Kickstarterju?

Imamo neverjetno ekipo, ki pokriva vsa področja: dizajn, marketing, distribucijo in tudi proizvodnjo. Torej edina prednost je odlična ekipa.

Je Goat mug v celoti slovenski produkt? Kako težko, tudi s cenovnega vidika, je narediti povsem slovenski produkt?

Delamo produkte za ves svet. Glavno znanje prihaja iz Slovenije, torej oblikovanje, modeliranje in marketing pokrivamo od tu, proizvodnjo pa imamo zaradi lažje distribucije razpršeno po celem svetu.

Sicer v podjetju poudarjate pomen lokalnega in sodelovanja z lokalnimi podjetji. Kako je sodelovati s slovenskimi ekipami in kaj takšno sodelovanje pomeni za slovenska podjetja, tudi pri nastopanju na tujih trgih? V čem torej vidite prednost?

V Sloveniji je ogromno znanja. Najbolje poznamo lokalno okolje, zato je povsem logično, da sodelujemo z lokalnimi podjetji. Seveda pa se lokacijsko ne omejujemo, v pisarni v Ljubljani imamo tudi tujce, ki pomagajo pri vstopih na tuje trge.

Kakšni so vaši načrti po kampanji na Kickstarterju? Bo Goat mug postal del blagovne znamke Equa?

Goat mug je del blagovne znamke Equa. Vsekakor imamo dolgoročne načrte, ki pa še niso povsem začrtani. Smo zelo fleksibilni in se hitro odzivamo na spremembe na trgu.

Na katerih tujih trgih ste že prisotni in kako ostajati konkurenčen pri stekleničkah, ki jih je na prodajnih policah že »malo morje«?

Področje stekleničk za vodo je trend, ki se je močno razvil pred nekaj leti, zaradi povečane skrbi do okolja in zdravja. Enak trend je značilen za celoten svet. Ponudba je še precej majhna, vendar sem prepričan, da se bo kategorija v naslednjih letih močno razvila. Na trgu je veliko prostora za trajnostne izdelke, ki so prijazni zdravju in okolju. In ravno takšne izdelke dela Equa.

Kot eno od »nagrad« za podporo na Kickstarterju ponujate tudi podjetniško mentorstvo. Zakaj ste se odločili za ta korak in, če bi lahko izbirali, kakšno ekipo bi sprejeli v mentorstvo?

Rad delim znanje, saj se s tem, ko učiš druge, sam največ naučiš. Nikoli se ne omejujemo lokacijsko, bolj pomembni sta želja po znanju in iskrica v očeh.