Za ameriške trgovske verige se je s koncem novembra začel najdonosnejši mesec v letu. Praznično obarvan konec leta se je začel s črnim petkom in nadaljeval s sedaj že uveljavljenim tako imenovanim cyber mondayem. Gre za dneva, ko trgovci prvič ponudijo občutne popuste, ki v trgovine privabijo marsikaterega kupca. Po prvih podatkih sicer tako letošnji črni petek kot cyber monday nista prinesla pričakovanih rezultatov, razlogov za to pa je več. Glavni razlog je, da je mnogo trgovcev popuste začelo ponujati že v tednu pred črnim petkom, pri tem pa so prednjačile prav spletne trgovine. Ti predčasni nakupi so za polovico zmanjšali pričakovano ponedeljkovo rast prodaje, ki se je namesto za pričakovanih 15 odstotkov dvignila zgolj za osem odstotkov.
Kot že omenjeno, se Opec na zadnjem zasedanju ni odločil za zmanjšanje produkcije nafte držav članic, kot so pričakovali mnogi glede na padce, ki jih je cena nafte zabeležila v zadnjem obdobju. Opec je kot razlog za ohranitev produkcije navedel, da pravično oziroma pravilno ceno nafte lahko določi zgolj prosti trg in ne restrikcije proizvodnje. Padanje cene nafte se je po zasedanju Opeca krepilo, cena pa je v nekaj dneh zdrsnila za dodatno desetino.