Če bo ostalo pri predlaganem številu, bo 21 dirk nov rekord v sezoni. Res pa je, da odločitev, ki jo je Fia sprejela na zasedanju v Dohi, še ni dokončna, saj prav korejska dirka še ni potrjena.

"Niso nas obvestili, Fia je preprosto objavila novico, čeprav smo pojasnili, da smo v težkem položaju," se je na presenetljivo objavo odzval eden od vodilnih prirediteljev dirke v Južni Koreji, ki pa je želel ostati neimenovan. V Koreji imajo sicer precej težav z dirko formule 1 in dirkališčem v Yeongamu.

Po pogodbi bi morali imeti dirke od leta 2010 do 2016, vendar so v tej sezoni ostali brez nje, potem ko so zaradi velikih dolgov (170 milijonov dolarjev) sporočili krovni zvezi, da je ne morejo izvesti. Po informacijah iz te države je vodstvo, ki je podpisalo prvotno pogodbo, skorajda že moralo priznati bankrot dirkališča, saj nimajo več podore lokalne province, dirki pa nasprotujejo tudi prebivalci.

Skrbi moštvom ob pogledu na koledar 2015 ne povzroča le število dirk, temveč tudi le teden dni premora med uvodom sezone in selitvijo v Evropo, kjer bo prva dirka v Barceloni. Moštva pa bodo sicer imela zadnjo besedo pri potrjevanju koledarja, saj morajo po pravilih, če je v sezoni več kot 20 dirk, koledar odobriti še ekipe formule 1.

Medtem ko je južnokorejska dirka še vprašljiva, pa se po 23 letih vrača mehiška: 1. novembra 2015 bo spet dirka na legendarnem dirkališču Autodromo Hermanos Rodriguez, ki pa je zdaj precej prenovljeno in spremenjeno. Sezona se bo začela v avstralskem Melbournu 15. marca, zadnja dirka bo v Abu Dabiju 29. novembra.