Oktobra so v cestnih nadzorih preverili 21 domačih prevoznikov, 203 so bili z območja drugih držav EU, 118 pa iz tako imenovanih tretjih držav. Najpogosteje so jih oglobili zaradi prekratkega dnevnega in tedenskega počitka ter prekoračitve dnevne dolžine vožnje in neprekinjenega časa vožnje. Zaznali so tudi tri večje kršitve, ko so s pomočjo vgrajenih naprav prikrivali dejanski čas vožnje, počitka in odmorov. V teh primerih so morali odgovorni plačati skupno 44.000 evrov globe.

Tako so v enem primeru ugotovili, da se podatki na tahografu ne ujemajo s številom prevoženih kilometrov na števcu. Podroben pregled kabine tovornjaka je razkril, da je tahograf povezan s stikalom na armaturni plošči, s katerim je bilo mogoče posegati v merilnik hitrosti in števec kilometrov. Naleteli so tudi na primer tovornega vlačilca s polpriklopnikom, pri katerem je bilo iz grafičnega izpisa tahografa razbrati, da stoji, v resnici pa je peljal iz Hrvaške v našo državo. Voznik je imel namreč daljinski upravljalnik, s katerim je lahko vplival na delovanje zapisovalne opreme. mfr