Nazadnje ste zmagali v Nemčiji julija letos, nato se je začela zmagovalna serija Lewisa Hamiltona. Kaj je vzrok temu?

Ne vem, ni samo enega vzroka, cela serija majhnih stvari je, ki so mi ponagajale, malo tehnika, malo dejstvo, da je Lewis tudi v bolj kritičnih trenutkih znal izkoristiti vsako dano priložnost. A sem optimist, verjamem, da še vedno lahko postanem prvak. Ta misel me ohranja budnega. Prepričan sem, da se bom lahko enakovredno boril do zadnjega ovinka zadnje dirke.

A od dirke v ZDA je jasno, da ne morete postati prvak le na osnovi lastnih dirk in rezultatov. Ali to lahko kako vpliva na vas?

Seveda vpliva, a pozitivno. Res je, tudi če v Braziliji in Abu Dabiju zmagam, Hamiltonu zadostujeta dve drugi mesti, da postane prvak. A ne pozabimo, dirke so izredno nepredvidljive, tehnika tudi pri nas ni vsemogočna in nič ni zagotovljeno. Čeprav imamo letos res odličen dirkalnik, gre lahko na vsaki dirki narobe veliko stvari. Meni v prid ali v škodo. In v tem je čar tega dvoboja. Malo pa moram upati, da mi bo pri tem pomagal tudi Hamilton. A šalo na stran, zdaj moram narediti vse, da na obeh dirkah zmagam, to je največ, kar lahko naredim.

Na zadnji dirki bodo na volje dvojne točke, Hamilton pa ne more postati prvak že Braziliji. S tem bo sezona vrhunec dosegla ravno na zadnji dirki?

Da, mar ni to fantastično, mar ni to nekaj, kar bi si vsak ljubitelj dirk lahko le želel? In dvojne točke mi lahko pomagajo. Sprva nisem bil pristaš tega pravila, a zdaj mi to lahko pomaga, zato sem eden največjih privržencev tega pravila. A nočem ocenjevati, ali je pravično, da nekdo postane prvak zaradi dvojnih točk. Na koncu šteje le karirasta zastava v cilju, ko to dosežeš, se lahko začnemo pogovarjati o vsem drugem.

Na minuli dirki ste bili odlični na kvalifikacijah, zmagal pa je Hamilton. Za vas je bila to kar boleča izkušnja?

Ni enostavno sprejeti tega, ne, posebej, ker mi je res šlo vse kot po maslu. Najhuje je, ko te prehiti ekipni tovariš v enakem dirkalniku, kot ga imaš ti. A to jemljem tudi kot dobro lekcijo, iz katere se lahko kaj naučim, predvsem, kje so moje šibke točke. Zato bom že na dirki v Braziliji močnejši, in to v tem trenutku najbolj rabim. Nekateri bodo rekli, da se v ZDA nisem dovolj ostro boril, da sem se ustrašil pompa po najinem trčenju v Belgiji. A to ni res, od Belgije se ni nič spremenilo, dirkam tako kot prej, še vedno se oba boriva do zadnjega centimetra asfalta.

V Braziliji vaju s Hamiltonom spet čaka dirka, na kateri se lahko zgodi tako rekoč vse?

Seveda, v Sao Paulu bo veliko vlogo lahko odigralo tudi vreme. V dežju, na primer, je veliko več možnosti, da dirkač naredi napako, in to bi lahko govorilo meni v prid. Zdaj sem jaz tisti, ki je lovec, izgubiti nimam več ničesar, torej bom vozil na vso moč. Malo upam, da bosta na tej dirki dobra tudi oba Williamsova dirkača, ki bi z odlično dirko lahko Lewisu mogoče odščipnila kakšno točko. Vsaka taka pomoč, pod pogojem seveda, da jaz zmagam, bo več kot dobrodošla. Res pa je tudi, da sta trenutno le Williamsova dirkača v stanju, da se vmešata v najin dvoboj z Lewisom. Po eni strani je to dobro, ker kaže, kako močni smo, po drugi strani pa mi to ne gre na roko, saj ne morem na tihem računati na druge dirkače. A ker ima Williams dirkalnik, ki je odličen pri doseganju največjih hitrosti, ju bo zato težko prehiteti v Braziliji. Zato mislim, da imam v rokah dobre karte.

Povzeto po motorsport-magazin.com