S ponovnim miksom plošče Listen To Nebukadnezar iz leta 2007 je klaviaturist zasedbe Šajina leta 2009 zaoral v ledino (re)definiranja in oblikovanja koherentne zvočne podobe Moveknowledgement, ki je svojo nadgradnjo doživela s Pump Down! (2011). Tudi pri najnovejšem albumu se je držal smeri proti svetlemu in zračnemu, zgoščenemu in progresivnemu sci-fi zvenu. Komadi tokrat niso nastali na računalniku kot v primeru prejšnjega, ampak izvirajo iz skupinskega muziciranja, kar se na končnem izdelku pošteno pozna v izraziti organskosti, mehkosti in pristnosti zvoka. Potenca skladb ni napumpana in ni na prvo žogo. Kotalijo se horizontalno in med njimi ni večjih odstopanj, kar dela ploščo uravnovešeno in proti koncu celo razvlečeno. Muzika se skozi vso ploščo nevsiljivo razliva brez pretencioznih presežkov, kar je tudi odlika tega prizemljenega albuma, ki posledično ni popoln, zato pa toliko bolj svoboden in otipljiv.

Čeprav so člani benda razmetani na vse strani in aktivni v številnih drugih projektih, so vseeno ohranili in v prvi vrsti utrdili svoj prepoznaven nadžanrski slog, ki ga bend razvija od tretjega, prelomnega albuma Listen to Nebukadnezar. S produkcijskega vidika se plošča See sliši kot križanec predhodnih dveh. Brez njunih izkustev ne bi bila takšna, kot je. Z rockovskimi prijemi se spoprijema z vsem, kar je v njihovi godbi nerockovskega – kar ohranja in tudi narekuje progresivni naboj. Najmanj odklonov na tej plošči, ki je (spet) zgrajena na repeticiji, je naredil frontman N'toko, ki ne prispeva le k prepoznavnosti samih Moveknowledgement, ampak s svojim angažiranim klepanjem in gostobesednim deklamiranjem narekuje tudi izpovednost benda kot tako. Če se vodilne klaviature gibljejo med krautrockovsko ohlapnostjo in pulzirajočo elektroniko, Uroš Weinberger s svojimi odpiljenimi in zamaknjenimi kitarskimi solažami v ozadju pogostokrat odpelje v sfere, ki so jih dosegli le redki, na primer Paul Leary iz Butthole Surfers. Predstavlja antipod nakazanemu popoidnemu balansiranju in hkrati poriva N'toka v izziv, da se odlepi od (pre)trdo izoblikovane karme. Ima namreč podoben problem kot njegov francoski kolega Nevchehirlian, ki ohranjajoč svoj umetniški kredo pripira vrata prodornemu inštrumentalnemu prepihu. Moveknowledgement še naprej fluidno razvijajo svojo glasbeno govorico, a tokrat so nas z vsemi razgrnjenimi kartami prepeljali žejne čez vodo.