Raziskovalci univerze v Amsterdamu in Muzeja znanosti in industrije v Manchestru so do rezultatov prišli s pomočjo interaktivne spletne igre »Zasvojen z glasbo« (v izvirniku Hooked On Music), v kateri so pri sodelujočih ugotavljali, kako dolgo traja, da prepoznajo katero od pesmi. Pesem Wannabe so v povprečju spoznali v 2,3 sekundah, za druge pa so v povprečju porabili okoli pet sekund.

»Najbolj sta nas zanimala glasba in spomin, kakor tudi, zakaj se nam nekateri deli pesmi bolj usedejo v spomin,« je za BBC povedal muzikolog z univerze v Amsterdamu, dr. John Ashley Burgoyne. »Nek delček lahko slišite le nekajkrat, pa boste deset let kasneje nemudoma vedeli, da ste to nekoč že slišali, po drugi strani pa lahko nekatere pesmi poslušate večkrat, pa ne bodo imele takšnega učinka,« razlaga.

Pesem Wannabe skupine Spice Girls je poleti 1996 na vrhu britanske lestvice uspešnic kraljevala kar sedem tednov, na vrhove lestvic pa se je zavihtela še v 22 drugih državah. Na lestvico najbolj prepoznavnih pesmi v Veliki Britaniji so se do desetega mesta uvrstile še Mambo No 5 (Lou Bega), Eye Of The Tiger (Survivor), Just Dance (Lady Gaga), SOS (ABBA), Pretty Woman (Roy Orbison), Beat It (Michael Jackson), I Will Always Love You (Whitney Houston), Don’t You Want Me (The Human League) in I Don’t Want To Miss A Thing skupine Aerosmith.