Po treh letih raziskav in razvoja je na Kickstarterju, spletni platformi za množično financiranje, uspela še ena slovenska kampanja, večfunkcijski zložljivi skiro s potovalko oziroma nahrbtnikom Olaf. Do konca kampanje imajo še teden dni, do zdaj pa so zbrali 36.000 dolarjev, njihov cilj je bil 30.000 dolarjev.

Zgodovina produkta Olaf sega tri leta nazaj, ko se je inovator dr. Boštjan Žagar srečal s podobnim izdelkom. Kot uporabnik in inovator je bil prepričan, da ga lahko izboljša; poveča funkcionalnosti, zmanjša maso ter izboljša uporabniško izkušnjo. Tako se je začela razvojna pot poslovnega modela Olaf, polno integriranega kovčka velikosti ročne letalske prtljage, vozička in skiroja, ter takoj zatem edinstvenega produkta na trgu Olaf Urban, ki združuje polno integriran nahrbtnik, skiro, voziček in rolko.

Olaf bo v celoti slovenski produkt

»Družina izdelkov Olaf je razvita, izdelana in sestavljena v Sloveniji ter predstavlja našo vizijo urbane mobilnosti. V nahrbtnike in kovčke smo vgradili vse naše uporabniške izkušnje in mu tako premišljeno dodali nove praktične lastnosti. Mehanska zasnova skirojev je inovativna, saj združuje različne lastnosti v en sam izdelek. Večfunkcionalna, patentirana in odprta platforma omogoča uporabo vaših lastnih nahrbtnikov ali torb in tako nadaljnji razvoj,« pravijo v ekipi.

Uporabniki so bili navdušeni

Za prodor na trg so se po treh letih razvoja odločili, ker so želeli na trg poslati testirane izdelke, poleg tega pa pripraviti vse, da bo proizvodnja potekala v Sloveniji, pojasnjujejo. »Z namenom predstavitve olafa svetu smo se februarja odpravili na sejem ISPO v Nemčijo. Odziv uporabnikov je bil navdušujoč, mi pa smo dobili zagotovilo, da smo na pravi poti. Tako smo dokončali razvoj izdelkov, začeli priprave na serijsko proizvodnjo, hkrati pa začeli razmišljati o zbiranju sredstev za serijsko proizvodnjo prek platforme za množično financiranje Kickstarter,« razlaga dr. Žagar.

Na vprašanje, kdo in v katerih državah se najbolj navdušuje nad produktom, v ekipi odgovarjajo, da jim Kickstarter omogoča le delen vpogled v profil naročnikov. Sicer pa je poslovni model Olaf namenjen podjetnikom oziroma vsem, ki premagujejo (velike) razdalje na letališčih, konferencah, sejmih, postajah. Model Olaf Urban pa je namenjen ljudem, ki cenijo izdelke, ki so trajnostno naravnani. Tako jim bo skiro Olaf pomagal premagovati razdalje na poti v šolo, službo, tržnico, napovedujejo v ekipi.

Potem ko bodo dostavili prve produkte podpornikom na Kickstarterju, nameravajo rasti organsko. »Želimo si prodreti na trge, kjer je visoka ozaveščenost o problematiki urbane mobilnosti in trajnostnega razvoja,« dodajajo v ekipi.