Letošnji dobri prodajni rezultati so posledica učinkovitega poslovanja in sposobnosti hitrega prilagajanja gospodarskim razmeram, saj so uspeli z aktivnostmi na tujih trgih zmanjšati vplive krize na domačem trgu, je povedal direktor Lumarja Marko Lukić. »V dobrih dveh letih smo prodajo na tujih trgih z 10 odstotkov v letu 2012 povečali na 45 odstotkov v letu 2014. Podjetje bo tudi v prihodnje veliko pozornosti posvečalo tujim trgom, saj na teh lahko dosegamo visoko dodano vrednost, zato imamo v načrtu postavitev vzorčne hiše v Avstriji.«

Ves čas usmerjeni v razvoj

V podjetju so nenehno usmerjeni v razvoj, ki jim omogoča ohranjanje položaja tehnološko vodilnega proizvajalca nizkoenergijskih in pasivnih montažnih objektov. »Z našimi strokovnjaki, partnerji in podizvajalci vedno znova iščemo rešitve in detajle, s katerimi še dodatno sledimo optimizaciji proizvodnje in drugih detajlov. Zato lahko kupcem ponudimo najboljše razmerje med ceno in kakovostjo,« je dodal direktor. Še naprej bodo skrbeli za razvoj svoje tehnologije in konstrukcijskih sistemov, ustrezno certificiranje in ponudbo novih tipskih hiš ter posebno pozornost namenjali tudi izobraževanju in usposabljanju zaposlenih ter podizvajalcev.

Znanje, izkušnje in tehnologija za EXPO 2015

Lumar bo sredi novembra začel postavljati slovenski paviljon za EXPO 2015, ki bo prihodnje leto potekal v Milanu. Zasnovali so ga SoNo arhitekti, njegova vrednost pa znaša nekaj manj kot 1,8 milijona evrov. »Veseli in ponosni smo, da bomo lahko svoje znanje, izkušnje in tehnologijo uporabili pri gradnji. Gre za izjemno zahteven projekt, ki predstavlja velik izziv za naše strokovnjake in podizvajalce. Kot glavni izvajalec bomo skušali v različne faze gradnje vključiti čim več slovenskih podjetij, saj se zavedamo pomena projekta in dejstva, da imamo v Sloveniji odlična podjetja z vrhunskim znanjem,« je dodal Lukić.

Slovenski paviljon kot simbol geografskih pokrajin

Paviljon, ki bo predvidoma zgrajen do konca februarja prihodnje leto, temelji na sloganu “I Feel Slovenia. Green. Active. Healthy.” Oblika paviljona s petimi piramidami, postavljenimi na geometrijsko razgibani površini, spominja na reliefno razgibanost slovenskega ozemlja; prehajanje alpskega hribovja in panonskega ter sredozemskega gričevja v obdelovalne površine ravnin, kotlin in dolin z izjemnim podzemnim svetom, prepredenim z jamami, ki jih v jamskih rovih in dvoranah krasijo kapniki. Poleg tega, da predstavlja slovenske geografske pokrajine, simbolizira tudi vzklitje temeljnih idej trajnostnega razvoja.

Hrana za planet, energija za življenje

EXPO 2015 bo potekal od 1. maja do 31. oktobra 2015 in bo gostil 142 držav. Svetovne razstave potekajo vsakih pet let in predstavljajo države na določeno aktualno temo. Tema tokratne razstave je hrana pod sloganom Hrana za planet, energija za življenje. Pomen svetovne razstave v Milanu je za Slovenijo še toliko večji, saj bo dogajanje prvič v zgodovini svetovnih razstav postavljeno v njeno neposredno bližino. Italija je tudi prva po obisku turistov v Sloveniji, druga najpomembnejša zunanjetrgovinska partnerica Slovenije in njen tretji največji tuji investitor. Po napovedih organizatorjev si bo svetovno razstavo v Milanu ogledalo 20 milijonov ljudi, od tega vsak četrti Italijan.