Človeška domišljija je skozi zgodovino sproducirala celo vrsto fantazijskih ali namišljenih junakov, ki se v vsakdanjem življenju ne razlikujejo bistveno od ostalih slehernikov. Ko so »poklicani« na kakšno zahtevno nalogo, ki ji nihče drug ni kos, pa se večkrat izkažejo kot rešilna bilka za popolne neznance, ljubezen njihovega življenja, smrtne sovražnike ali kar za celotno človeštvo. Ko Popaj poje pločevinko špinače, ga ne ustavi nihče, ko Erik iz Ulice stotih dimnikov poje banano, postane nepremagljivi superjunak Banananjam, ko Clark Kent sname svojo preobleko novinarja, postane Superman, Bruce Wayne se prelevi v Batmana, Peter Parker v Spidermana… In tako naprej.

Skupen vsem tem superjunakom pa je poleg njihovih nadnaravnih sposobnosti tudi njihov videz – če so v vsakdanjem življenju večinoma neizstopajoči in se zlijejo z okolico, so, ko opravljajo svoje poslanstvo, nezgrešljivi zaradi svojih mišic, atraktivne oprave, maske… Avtomobili takšnih »superjunaških« lastnosti seveda nimajo, so pa številne predelave lep primer, kako lahko iz neizstopajočega vozila nastane nezgrešljiv mišičast atraktivnež. Kaj pa, če je avtomobil že v osnovi atraktiven in privablja številne poglede, pa ga opremijo, nadgradijo in »napihnejo« v še privlačnejšega mišičnjaka? Jah, potem se zgodi naslednje: iz opla adam nastane opel adam rocks.

Oplov malček adam se je v slabih dveh letih, odkar je zapeljal na ceste, izkazal za popoln zadetek v polno. Številne stranke namreč znajo ceniti njegov atraktiven videz, prilagodljivost in vozne lastnosti, ob tem pa, kamorkoli se zapelje, ne ostane neopažen niti med mimoidočimi. Za pravila dandanašnjega avtomobilskega sveta je bilo nadaljevanje zgodbe s takšnim ali drugačnim novim modelom povsem pričakovano, morda malce manj pa v paketu, ki so ga poimenovali adam rocks. Vanj so namreč zapakirali dve ključni komponenti, ki bi ju morda pričakovali najprej ločeni, se pravi vsako posebej, a so ju združili v en sam izredno zanimiv avto. Prvič – običajnega adama so od tal dvignili za dodatnega 1,5 centimetra (oddaljenost zdaj znaša 14 centimetrov), mu nadeli številne plastične obrobe in z njimi bolj robusten »terenski« videz. In drugič – namenili so mu premično platneno streho, s katero se ta adam lahko prelevi v nekakšen polkabriolet, odpirati in zapirati pa jo je mogoče vse do hitrosti 140 kilometrov na uro.

Rezultat je izredno zanimiv in privlačen avto, ki še nadgradi že tako zanimivega in privlačnega adama. Zaradi omenjenih dodatkov, ki pripomorejo k večji robustnosti, prirastek k skupni dolžini znaša pet centimetrov, s čimer rocks meri 3,75 metra, medtem ko je medosna razdalja ostala enaka (2,31 metra). To pomeni, da avto vozniku in sovozniku nudi precej udobja, zadaj pa lahko normalno sedita le otroka. Enaka je ostala tudi prostornina prtljažnika, ki v osnovi znaša 170 litrov, ob podrtih zadnjih sedežih pa 663 litrov, kar ga znova naredi idealnega za par, ki se veliko vozi po mestu, a se hkrati s tem avtom mirno odpravi tudi na dopust. Voznikovo delovno okolje je že znano, na čelu z informacijsko-zabavnim sistemom »intellilink«, kakovostno in predvsem očesu zelo prijazno.

Bržčas največja novost novega adama pa je očem skrita. Adam rocks je namreč prvi avtomobil s povsem novim Oplovim litrskim trivaljnim turbobencinskim motorjem, ki bo na voljo v šibkejši različici z 90 konji (66 kilovati) in močnejši s 115 konji (85 kilovati), v obeh primerih z ročnim 6-stopenjskim menjalnikom. V okolici Rige smo sami preizkusili močnejšo različico, ki prepriča na celi črti tako po odzivnosti kot po presenetljivo tihem delovanju, ob tem pa nam je v mestni vožnji porabil manj kot šest litrov na sto kilometrov. Novi motor se bo pridružil že znanima bencinskima – 1,2-litrskemu s 70 KM (51 kW) in 1,4-litrskemu s 85 KM (64 kW) ali 100 KM (74 kW), ki so na voljo s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom.

Sicer pa bo na adama rocks treba še počakati – k nam bo namreč zapeljal na začetku prihodnjega leta. Za občutek: v Nemčiji stane najmanj 15.990 evrov.

Več fotografij na Dnevnik.si