Francija in Nemčija v Evropi predstavljata večji tržišči, kmalu pa bodo sledili še Luksemburg, Belgija, Avstrija in Švica.

V Združenih državah Amerike Netflix beleži zdravo rast. V prvi polovici letošnjega leta so dobili 2,82 milijona novih naročnikov – za primerjavo, lani se jih je v istem obdobju naročilo 2,66 milijona. Povpraševanje v drugih državah po svetu je iz leta v leto večje: samo v prvi polovici letošnjega leta se je na njihove storitve naročilo 2,87 milijona uporabnikov (leta 2013 1,63 milijona). V tretjem četrtletju naj bi se po ocenah Netflixa naročilo 2,36 milijona uporabnikov, večinoma iz evropskih držav, kjer bodo ponudili svoje storitve.

Nemcem ne dišijo »preveč ameriške« nadaljevanke

Kljub večjemu številu naročnikov ni zagotovila, da bo Netflix tako uspešen v Franciji ali Nemčiji kot je v ZDA in VB. V Nemčiji, v primerjavi z drugimi evropskimi državam, je televizija eden izmed najmanj priljubljenih medijev. Nemci dnevno pred televizijo preživijo 230 minut, Američani pa kar 286 minut. Precej izbirčni pa so tudi glede vsebin. Humoristična nanizanka Seinfeld v Nemčiji ni dosegla takšnega uspeha kot v ZDA ali drugje po svetu, ker naj bi bila »preveč ameriška«. Tudi njihova nanizanka Hiša iz kart ni dosegla želene gledanosti, ko so jo začeli predvajati na kanalu Sat. 1. Raziskava Bloomberga je pokazala, da je vsako epizodo v drugi sezoni spremljalo manj kot 100 tisoč gledalcev.

»Nemci imajo že tradicionalno drugačen okus kot druge zahodne države,« je pojasnil analitik pri Wedbush Secutiries Michael Pachter. »Vsi delamo napako, ker 'mednarodno' razumemo kot en kraj. Mednarodno je pomeni 180 neodvisnih in različnih narodov,« je še dodal.

V Franciji je konkurenca

Tudi v Franciji bo Netflix naletel na številne težave, ocenjuje revija Time. Francija ima namreč svojega spletnega ponudnika filmskih in televizijskih vsebin, Canal Plus, ki je kupil pravice za predvajanje nanizanke Hiša iz kart in pred kratkim celo podpisal dogovor s HBO o predvajanju njihovih nanizank. Drugi ponudnik Numbericable pa je na isti dan, ko je Netflix začel z oddajanjem v Franciji, ponudil kar 3000 epizod različnih nanizank in oddaj. Prednost ameriškega ponudnika je na francoskem trgu predvsem v visokih davkih, ki se jim bo Netflix izognil, saj ima sedež v ZDA.

Kot rešitev Netflix vidi nanizanko Marseille, ki jo bodo snemali na jugu Francije. V njej bodo igrali francoski igralci, snemali pa jo bodo francoski režiserji. Na takšen način naj bi Francozi ameriške ponudnika videli kot sodelavca in ne vsiljivca. Takšna strategija je bila uspešna tudi v Veliki Britaniji, kjer je Netflix odkupil pravice za predvajanje BBC-jevih nanizank. Na njegove storitve je na Otoku naročenih tri milijone uporabnikov. Precej dobro pa so njegove storitve sprejete tudi na Irskem, Danskem, Finskem, Norveškem in Švedskem.

Kdaj bo storitev na voljo v Sloveniji, ni znano. Večina do vsebina dostopa s spreminjanjem DNS-naslova.