Eden od pristopov, ki služi temu je, da se oglaševanju namenja vse več prostora na družbenem omrežju. Že nekaj časa zato poleg oglasov ob robovih strani vidimo tudi tiste, ki se pojavljajo kot ostale objave v naši sledi novic kot predlogi oziroma sponzorirane objave. Facebook je sicer omogočil, da oglasne objave, kot tudi vse druge, izbrišete iz svojih novic, sedaj pa bo uporabnikom dal tudi možnost, da povedo, zakaj so se za odstranitev oglasa odločili.

Možni odgovori na vprašanje vključujejo, da oglas ni relevanten za vas, da se vam neprestano pojavlja, da se vam zdi žaljiv oziroma neprimeren, da gre za spam in drugo. Pri Facebooku pravijo, da je odločitev za vprašalnik v duhu čim boljšega ciljanega oglaševanja, ko potencialno od oglasa največ prejmeta obe strani, tako oglaševalec kot potrošnik. V tem smislu že sedaj delujejo zbiranja uporabnikovih interesov, s katerimi posebni algoritmi poskušajo ugotoviti, katere reči so za uporabnika zanimive in posledično objavlja temu primerne oglase. Vprašalnik naj bi to storitev še nadgradil, hkrati pa bi lahko omogočil, da s klikom na spam ali predvsem na opozorilo, da se vam oglas zdi neprimeren, odstranil nadležne oglase tudi z novic drugih uporabnikov.

Facebookov produktni vodja Max Eulenstein je v Facebookovem blogu namreč zapisal: »Če nekdo ne želi videti oglasa, ker je žaljiv, verjetno ne gre za dober oglas za ostale uporabnike na facebooku.«

To na prvi pogled daje upanje tistim, ki so nenaklonjeni oglasom, da bi lahko s klikom na neprimerno s časom povsem počistili svoje novice, a pri Facebooku imajo asa v rokavu. Vprašalnik razlogov, zakaj smo izklopili oglas, bo namreč precej večjo težo dajal odgovorom uporabnikov, ki redkeje izklapljajo oglase. Posledično je storitev, kot že rečeno, koristna za tisto peščico ljudi, ki v svojih novicah radi vidijo oglase in bi radi zgolj zožili nabor na najbolj relevantne, medtem ko je za vse ostale uporabnike novost precej manj pomembna, a hkrati nemoteča, saj vas facebook ne sili k oddaji odgovora. Tudi po vprašalniku Ad Blocki ostajajo najboljše orodje za zaščito pred nezaželenimi oglasi.