"Ura preprosto ni seksapilna. Je preveč ženstvena in preveč podobna pametnim uram, ki so že na trgu," je Biver dejal za nemški časnik Die Welt. "Če sem čisto pošten, zgleda kot kakšen izdelek študenta iz prvega letnika," je bil neprizanesljiv.

Biver, ki je odgovoren za luksuzne znamke ročnih ur Tag Heuer, Zenith in Hublot, ocenjuje, da bo Applova ura že v nekaj letih končala na smetišču tehnološke zgodovine, saj da ima - kot mnoge druge tehnološke napravice - le nekajletno življenjsko dobo.

Kot je poudaril, imajo luksuzni izdelki vedno nekaj "brezčasnega, redkega in prestižnega", kar pa da ne velja za Applovo napravo.

Švicarske družbe Swatch nova konkurenca prav ne razburja. Že pred časom so namreč povedali, da jih Applov pohod na trg ur "ne skrbi", piše francoska tiskovna agencija AFP.

Apple Watch, ki so ga v kalifornijskem tehnološkem velikanu predstavili v torek, bo na voljo v več stilskih različicah, v trgovinah pa bo na voljo v začetku prihodnjega leta. V ZDA bo za najcenejšo različico treba odšteti 349 dolarjev.