Danes bo potekal drugi regijski izbor v sklopu Dnevnikovega izbora najboljših najhitreje rastočih podjetij Gazela 2014. V Lipici bodo izmed podjetij ORO 3 CNC, ORO MET in SMT izbrali gazelo primorsko-notranjske regije, ki bo postala drugi finalist od šestih, ki se bodo udeležili zaključnega izbora v Ljubljani 22. oktobra.

»Izbor Gazela je za podjetnike pomemben dogodek. Svoje delo in ekipo postaviš pred ogledalo, podjetje pa pregleda metodološka skupina, ki na podlagi različnih kriterijev določi zmagovalca... Iz izkušenj lahko povem, da Gazela, tudi če gre le za nominacijo, povezuje podjetja med seboj. Veliko lažje najdemo pot drug do drugega in že mnogokrat se je iz tega razvilo uspešno sodelovanje. To je največja dodana vrednost, ki si jo lahko podjetje želi. Izbora Gazela ne občutim samo kot tekmovanja in razglasitve najboljših, ampak ga razumem kot gibanje. In to gibanje gazele ustvarjamo vsi. Posel delamo ljudje in zato stisk roke ali čestitka vsaki ekipi predstavlja potrditev dela ter jo še bolj poveže,« je nedavno v Podjetniškem dnevniku zapisal Marko Lotrič, direktor podjetja Lotrič Meroslovje, bronaste gazele 2012. Gazela je gibanje, ki torej ne le prepoznava najboljša podjetja in podjetnike ter njihove navdihujoče podjetniške zgodbe, ampak jih tudi med seboj povezuje.

Tudi zato se bodo danes nominirane gazele ter gazele preteklih let najprej zbrale na srečanju pri sežanskem županu Davorinu Terčonu, podjetniki pa se bodo lahko mrežili tudi na hitrih zmenkih dobre pol ure pred uradno prireditvijo. Za kulturno-umetniški program bodo tudi tokrat poskrbeli plesalci Plesne šole Urška in mladi glasbeniki, ki so se odlično odrezali na vsakoletnem glasbenem tekmovanju Temsig. Nastopil bo godalni kvartet dijakinj Srednje glasbene šole Koper. Poleg uvodne senzacionalne plesne točke Plesne šole Urška Ljubljana se bo pod okriljem Urške Active Teama predstavil tudi vrhunski latinskoameriški plesni par Miha Žerjav in Valerija Mušina, ki sta tudi aktualna državna prvaka.

Sicer je sto najhitreje rastočih gazel primorsko-notranjske regije med letoma 2008 in 2013 ustvarilo 930 novih delovnih mest, prodajo so v tem času gazele dvignile z 283 milijonov evrov na 620, dodano vrednost pa z dobrih 39.000 evrov na 52.317 evrov. Tudi zato kazalnik verjetnosti neuspeha v naslednjih 12 mesecih za gazele znaša zavidljivih 80, medtem ko je za regijo 49.