Eden od dokazov za to je gotovo nastopanje Ane Roš na salzburškem letališču v lokalu Ikarus. Roševa je takoj po tem nastopu podpisala pogodbo z globalnim podjetjem MasterCard – in to za tako dober denar, da je avgustovske konce tedna lahko manjkala v domači kuhinji Hiše Franko. Verjetno je treba omeniti tudi televizijske zgodbe, kjer v glavni vlogi nastopa Bine Volčič, in treba je dodati, da namerava isti televizijski kanal po bolj ali manj uspešnih kuharskih oddajah različnih kuharjev v prihodnjih dneh poskusiti še z (več kot očitno) prijaznim slaščičarjem.

Jasno, počasi se poslavljajo časi preveč nervoznega in kričavega aferaškega novinarstva. Čas je za pozitivne televizijske zgodbe, kar so odkrili tudi pri Lidlu, kjer so svoje reklame začeli prodajati kot kratke televizijske spote. Kupili so medijsko razvpitega hrvaškega kuharja Mateja Jankovića, ki je bolj kot po kuhinji znan po svojih izjavah, kakršne so »hrana ni seks, ampak predigra«, »zaradi sina sem prenehal biti neodgovoren« ali »jaz sem v duši panker«. In na drugi strani mnogo bolj umirjenega Tomaža Kavčiča, ki slovi kot eden najboljših gostincev pri nas. Na žalost je na koncu v nekakšni kratki televizijski satiri prišlo do paradoksa, ko Kavčič pravi, da je treba spoštovati tradicijo. Pa ne ravno on?! Človek, ki že nekaj časa primorsko (in slovensko) kuhinjo obrača na glavo. Ravno pri njem ni pravil: prvi pri nas si je tako izmislil razgrajeni jabolčni zavitek, medvedov golaž v epruveti, liziko iz nanoškega sira in džin tonik, pri katerem eksplodira miza…