Vse najuspešnejše evropske države, pa tudi ZDA, so v tej krizi izdatno vlagale v infrastrukturo, v javni sektor. In to kljub dejstvu, da je bila njihova infrastruktura v primerjavi z našo že pred tem na visoki ravni. V slovenskem parlamentu je bil že zdavnaj sprejet osem milijard evrov vreden projekt modernizacije železnic, a si ga nobena vlada ne upa uresničiti. Ne pozabite, da je bil cestni križ, ki smo ga gradili 15 let, pomemben vzvod za gospodarsko rast. Saj ni treba, da infrastrukturne projekte v celoti financira država. Lahko se kombinirajo lastniški kapital, evropska sredstva in sredstva, ki jih država dobi z zadolžitvijo. Za dober projekt se vedno najde zasebni vlagatelj. Oktobra 2010, ko sem bil še v Unicreditu, sem tedanjemu predsedniku vlade Pahorju ter ministrom za finance, promet in zunanje zadeve poslal dokument, kako financirati drugi tir, kajti Unicredit je bil projekt pripravljen finančno podpreti. Vendar nisem dobil odgovora. Nato sem vladi poslal prošnjo, ali bi bil kdo pripravljen sprejeti predsednika danskega koncerna Maersk, a se spet ni odzval nihče.Mladina

France Arhar bančnik