Pridružite se, prvi mesec samo 1 eur
Dnevnik.si
  • Slovenija
  • Svet
  • Posel
    • Poslovne novice
    • Zaposlitve in kariera
    • Borzni komentar
    • Trg delnic
    • Trg obveznic
    • Indeksi in svežnji
    • Valute
    • Bitcoin
  • Šport
    • Nogomet
    • Košarka
    • Kolesarstvo
    • Hokej na ledu
    • Rokomet
    • Skoki
    • Tenis
    • Ostali športi
    • Rekreacija
    • Planinstvo
    • Igralec kroga
    • Dnevnikova stava
    • Luka Dončić
  • Kultura
    • Glasba
    • Knjiga
    • Oder
    • Film
    • Vizualna umetnost
    • Arhitektura
    • Oblikovanje
    • Mediji
    • Splošno
    • Iz karantene
  • Magazin
    • Aktualno
    • Znanost in tehnologija
    • Kulinarika
    • Moj dom
    • Svet vozil
    • Prosti čas
    • Estrada
    • Zdravje
    • Slovenci po svetu
  • Kronika
  • Lokalno
    • Ljubljana
    • Štajerska, Koroška in Prekmurje
    • Primorska
    • Gorenjska
    • Osrednja Slovenija
    • Dolenjska in Bela krajina
    • Zasavje in Posavje
  • Mnenja
    • Kolumne
    • Komentarji
    • Pisma bralcev
    • Odprta stran
  • Objektiv
    • Komentarji
    • Intervjuji
  • Nedeljski
  • Gazela
  • Moj dom
    • Notranja oprema
    • Ideje za dom
    • Arhitektura
    • Vrt in okolica
    • Gradnja in prenova
    • Energija
    • Varnost
    • Uporabno
    • Vprašajte strokovnjaka
Nepreslišano

Vse najuspešnejše evropske države, pa tudi ZDA, so v tej krizi izdatno vlagale v infrastrukturo, v javni sektor. In to kljub dejstvu, da je bila njihova infrastruktura v primerjavi z našo že pred tem na visoki ravni. V slovenskem parlamentu je bil že zdavnaj sprejet osem milijard evrov vreden projekt modernizacije železnic, a si ga nobena vlada ne upa uresničiti. Ne pozabite, da je bil cestni križ, ki smo ga gradili 15 let, pomemben vzvod za gospodarsko rast. Saj ni treba, da infrastrukturne projekte v celoti financira država. Lahko se kombinirajo lastniški kapital, evropska sredstva in sredstva, ki jih država dobi z zadolžitvijo. Za dober projekt se vedno najde zasebni vlagatelj. Oktobra 2010, ko sem bil še v Unicreditu, sem tedanjemu predsedniku vlade Pahorju ter ministrom za finance, promet in zunanje zadeve poslal dokument, kako financirati drugi tir, kajti Unicredit je bil projekt pripravljen finančno podpreti. Vendar nisem dobil odgovora. Nato sem vladi poslal prošnjo, ali bi bil kdo pripravljen sprejeti predsednika danskega koncerna Maersk, a se spet ni odzval nihče.Mladina

Administrator
30. avgust 2014 00:00 30. avgust 2014 0:00
Predviden čas branja: 1 min
Nepreslišano
Administrator
30. avgust 2014 00:00
30. avgust 2014 0:00
Predviden čas branja: 1 min

NAJNOVEJŠE

    Vse objave
    France Arhar  bančnik

    France Arhar bančnik

    Nepreslišano

    Reproduciranje, povzemanje in citiranje vsebin je dovoljeno v skladu z določili uporabe in citiranja vsebin.

    Preberite zadnje članke

    Jelko, uživaj!

    Jelko, uživaj!

    30.01.2023

    Samooklicani komunikator covidne krize in koordinator proticovidnega cepljenja Jelko Kacin je po padcu Janševe vlade ostal brez političnega...

    Nikolaj Beer, slikar: Zemlja je zahtevala vedno več barve

    Nikolaj Beer, slikar: Zemlja je zahtevala vedno več barve

    30.01.2023

    Nikolaj Beer se je rodil v letu, ko se je končala vojna, otroštvo je preživel v Prekmurju, nato pa ga je veselje do risanja pripeljalo v Ljubljano,...

    Mercedes-Benz EQB in BMW iX1: Preroški Henry Ford in taljenje ledenikov

    Mercedes-Benz EQB in BMW iX1: Preroški Henry Ford in taljenje ledenikov

    30.01.2023

    Opazovanje voznega parka v Sloveniji je vedno zanimivo. Ne zgolj zavoljo ugotovitve, koliko dobrih in posledično dragih avtomobilov je na naših...

    Zaenkrat brez odpuščanj v policiji

    Zaenkrat brez odpuščanj v policiji

    30.01.2023

    Vodstvo policije po naših informacijah zaenkrat ne bo poseglo po strožjih delovnopravnih ukrepih zoper policiste, ki so sodelovali v spornih...

    Renault austral: Tako drugačen, da je bilo novo ime nuja

    Renault austral: Tako drugačen, da je bilo novo ime nuja

    30.01.2023

    Austral je ime novemu Renaultovemu športnemu terencu segmenta C, ki je neposredni naslednik kadjarja. Pri nas je na prodaj za najmanj 27.900 evrov.

    Primopredaja na položaju mestnega urbanista: podžupan postal Rok Žnidaršič, 2.

    Primopredaja na položaju mestnega urbanista: podžupan postal Rok Žnidaršič, 2.

    30.01.2023

    V članku z gornjim naslovom (Dnevnik, 25. januarja) avtor Peter Pahor komentira dogajanje na vrhu mestne uprave MOL, in sicer menjavo pristojnosti...

    Dnevnik.siDružba medijskih vsebin, d.d.
      • DRUŽBA

      • Predstavitev
      • Vodstvo
      • Dosežki
      • Sporočila za javnost
      • OGLAŠEVANJE

      • Spletni oglasi
      • Tiskani oglasi
      • Scena
      • Osmrtnice
      • Mali oglasi
      • EDICIJE

      • Dnevnik
      • Nedeljski dnevnik
      • Razvedrilo
      • Naročanje edicij
      • Digitalni paketi
      • PROJEKTI

      • Gazela
      • Zlata nit
      • POGOJI

      • Naročniški
      • Akcije in nagradne igre
      • Spletno mesto
      • Piškoti
      • Avtorske pravice
      • Volilna kampanja
      • Zasebnost