Prvega nam je razkril na prvi testni vožnji, pred katero so nas Porschejevi predstavniki obvestili, da je pred nami dobrih 50 kilometrov, ki obsegajo približno po četrtino avtocest, primestnih cest, mestnega okolja in regionalnih cest – se pravi, da zavzame tako rekoč vse razmere. Na omenjeno traso smo se podali s polnimi baterijami, kar naj bi v teoriji zadoščalo za do 36 kilometrov vožnje izključno na električni pogon, pri čemer ima električni motor moč 95 konjev (70 kilovatov), kar zadošča za najvišjo hitrost 135 km/h. Ko elektrike zmanjka, presežemo omenjeno hitrost ali odločneje pohodimo stopalko za plin, pa na pomoč priskoči 333 konjev (245 kW) iz 6-valjnega 3-litrskega bencinskega motorja. A slednje smo za nekaj časa odmislili. Navsezadnje so nas »opozorili«, da bodo ob koncu testnega kroga preverili porabo in čas, prevožen izključno z elektriko. In čeprav smo po eni strani želeli voziti kar se da »življenjsko«, po drugi omenjeno »opozorilo« človeku ostane v podzavesti. Končni rezultat je bil tako malenkost previdnejša vožnja, brez pretiranih pospeševanj, z malce lažjo nogo, a še vedno dokaj vsakdanja, s kar nekaj rezerve za dodatno varčevanje. A številke so bile že brez tega zares impresivne: 32 kilometrov prepeljanih izključno na elektriko in kombinirana poraba 5,6 litra. Vse to z dvema potnikoma, v dežju, z vklopljeno klimatsko napravo in drugimi odjemalci energije, ki jih v tako luksuznem in več kot dve toni težkem vozilu ni malo.

To je bilo torej prvo lice »e-hibridne« panamere. Lahkotna, udobna in tiha vožnja na elektriko. A za to, da ta avto pokaže svojo dvoličnost, je potrebno zelo malo. Le pritisk na gumb »sport«, ki omogoča, če je v bateriji še dovolj energije, sprostitev celotne konjenice iz obeh motorjev (416 KM/306 kW), in tudi nekatere druge lastnosti avtomobila prilagodi športni vožnji, težja noga in voznik že lahko izkusi povsem drugo plat tega avtomobila. Ki je konec koncev še vedno Porsche in mora že samo zaradi tega biti v prvi vrsti športni avto. Da to resnično je, se lahko torej občuti takoj, o tem pa pričata tudi številki o pospešku (5,5 sekunde do 100 km/h) in končni hitrosti (270 km/h).

Ima pa panamera S E-hybrid, avto s pogonom na zadnji kolesi in izjemno natančnim 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom, še svoje tretje lice. S čimer je v bistvu »troličnež«: v načinu vožnje E-charge bencinski motor poleg vožnje skrbi tudi za polnjenje baterije. Če nam slednje torej ni uspelo napolniti prek vtičnice, jo lahko na primer med vožnjo po avtocesti, s čimer sicer malenkost dvignemo porabo, a ko prispemo v mesto, lahko uživamo vse prednosti električne mobilnosti brez porabe bencina in izpustov.

Ima pa avto, ki resnično ponuja toliko kot skorajda noben drug, pa se izjemnega udobja v potniški kabini niti dotaknili nismo, in je povrhu Porsche, seveda tudi svojo ceno. Ki je pri nas nič več in nič manj kot 124.792 evrov.