Lansko jesen, ko so ljubitelji zabavne elektronike nestrpno pričakovali izid nove generacije konzol, se je napovedovala »vojna« med Microsoftovim Xbox One in Sonyjevim Playstation 4, temi pa so se posvetili tudi v ameriški animirani satirični seriji South Park. Po včerajšnji predstavitvi na kölnskem sejmu video iger Gamescon, ko je Sony predstavil dosedanje številke potrošnikom prodanih PS4, pa bi lahko rekli, da je trenutno v precejšnji premoči pred ameriškim konkurentom.

Proizvajalec elektronike Sony je v manj kot letu dni prodal več kot deset milijonov konzol PS4, medtem ko podatki kažejo, da jih je Microsoft uspel prodati zgolj pol toliko. Ob tem pa je treba izpostaviti, da bo Microsoft septembra svojo konzolo pričel prodajati v dodatnih 26 državah, med katere sodijo številne iz Evrope in močni trgi kot so Združeni arabski emirati in Saudova Arabija, kar pomeni, da bi se razkorak lahko skrčil. Kljub temu ne gre zanemariti, da je v sodobnem svetu zabavne elektronike in video iger velik del izkušnje odvisen od interakcije z drugimi uporabniki, kar pomeni, da je bogata skupnost uporabnikov lahko velik faktor pri odločanju, katero konzolo bi želeli kupiti. Dober začetek in hitra izgradnja uporabniške baze je zato ključnega pomena.

Sony v rdečih številkah

Z uspehom PS4 se Sonyjev položaj na trgu igralnih konzol, kjer sta še Microsoftova Xbox One in Nintendova Wii U, prvič po skoraj desetih letih izboljšuje. Ravno konzole bi lahko predstavljale ključno rešilno bitko za podjetje, ki se ob močni konkurenci južnokorejskega Samsunga že dalj časa bori za delež na trgu zabavne elektronike.

Sony se že več let otepa rdečih številk in je trenutno sredi bolečega prestrukturiranja. Samo v minulem poslovnem letu je japonsko podjetje ustvarilo 128,4 milijarde jenov (943 milijonov evrov) čiste izgube, prihodki pa so upadli za 14,3 odstotka. V letošnjem poslovnem letu, ki se bo izteklo marca prihodnje leto, nameravajo prodati 20,5 milijona konzol.