Kakšna je vizija vašega podjetja in kaj odlikuje Zavarovalnico Triglav?
Smo ena vodilnih zavarovalno-finančnih skupin v regiji jugovzhodne Evrope in širimo poslovanje. Trudimo se, da bo Zavarovalnica Triglav nosilni steber ugledne in stabilne zavarovalno-finančne skupine z lastnim razvojem produktov in prepoznavno blagovno znamko. To bomo dosegli z vzpostavljanjem celovitih odnosov s strankami, z učinkovitim upravljanjem tveganj, z vlaganjem v razvoj znanja in sodobne tehnologije. Ključne strateške cilje pa uresničujemo s skrbjo za zadovoljstvo strank in zaposlenih in z razvojem zavarovalnih produktov finančnih storitev.

Kako privabljate in s čim zadržite sodelavce?
Blagovna znamka Triglav ni od včeraj in dober glas seže v deveto vas – tudi ko iščemo nove sodelavce. Povpraševanje po možnostih za zaposlitev v Triglavu je veliko tudi v času, ko novih sodelavcev ne potrebujemo, močno pa se je povečalo zlasti v zadnjem letu. Tradicija, velikost, stabilnost podjetja, varnost zaposlitve in skrb za zaposlene so naše temeljne prednosti pri iskanju novih sodelavcev in odločilno vplivajo na velik interes za zaposlitev pri nas. Možnosti ustvarjanja in razvoja kariere, osebnostne rasti, strokovnega usposabljanja in izobraževanja, urejenost delovnega okolja ter številne ugodnosti za zaposlene so aduti, ki veliko prispevajo k temu, da dobri sodelavci ostanejo pri nas. Pri svojem delu ne pozabljamo, da živijo triglavani svoje življenje tudi izven Triglava, v vlogah mam, očetov, hčera, bratov … Učinkovito usklajevanje profesionalnih in družinskih obveznosti zaposlenih je porok za nadpovprečne rezultate pri našem delu in dobrem počutju sodelavcev Triglava.

Pravite, da ste se med največjimi slovenskimi zaposlovalci hoteli najti kot umetnik, ki podobo svojo na ogled postavi. Menite, da bo poslej še več prijav za razpisana delovna mesta?
Glede števila prijav za zaposlitev se praviloma ne moremo pritoževati, vseeno pa upamo, da bomo na naše objave prejeli še več dobrih prijav.

Kaj je največji potencial podjetja in po se prepozna vaše sodelavce?
Največji potencial podjetja so zaposleni, ki so v razvejanih in hkrati povezanih procesih dela porok dolgoročne konkurenčne sposobnosti Zavarovalnice Triglav. Da bi jo ohranjali, namenjamo veliko pozornosti strokovnemu in osebnemu razvoju zaposlenih. Trudimo se odkrivati nove talente in zanje iskati prave priložnosti, prepoznavati potrebe in interese zaposlenih in jih upoštevati, ko jih je treba individualno nadgraditi. Vzpostavljamo sistem ravnanja s perspektivnimi kadri oziroma sistem razvoja ključnih kadrov.
Temeljno orodje za uresničevanje naših poslovnih ciljev je strokovnost zaposlenih, v središče vrednot pa smo postavili zadovoljstvo strank in zaposlenih. Trudimo se biti prijazni v medsebojnih odnosih in v odnosih s strankami in nenehno gradimo na dobri komunikaciji, strokovnem pristopu, profesionalnosti. Tako na strani prodaje kot na strani reševanja škod in povsod vmes.

Kako se spopadate z recesijo in kakšne ukrepe ste sprejeli zaradi ohlajene gospodarske rasti? Kako ste s tem seznanjali zaposlene?

Zavedamo se sprememb na gospodarskem področju in občutimo posledice recesije in skušamo se prilagoditi spremenjenim razmeram na trgu. Skrbno načrtujemo poslovne odločitve s ciljem ostati konkurenčni, predvsem pa se zavedamo, da v zaostrenih razmerah in ob vse večji konkurenci lahko preživi le tisti, ki dobro dela. To pomeni, da moramo imeti v vseh segmentih najboljše sodelavce: ustrezno izobražene, motivirane in tudi ustrezno nagrajene. V tem obdobju so še bolj kot kdajkoli pomembni kompetentni vodje, ki znajo v svojih timih z veliko komunikacije in potrpežljivosti strpno in zavzeto motivirati sodelavce ter so se pripravljeni za skupne cilje res maksimalno angažirati.

Sproščeno delovno ozračje je vsekakor pomembno. Kako skrbite, da sodelavci ne izgorijo? Kako je s pohvalami sodelavcev in ali se veliko smejite?
Če so delovni procesi dobro organizirani, se poslovni cilji dosežejo v normalnem delovnem času. V času, ko intenzivno prenavljamo poslovne procese, zlasti ključni kadri zavzeto sodelujejo v več projektih, mnogokrat tudi prek polnega delovnega časa. V zaostrenih gospodarskih razmerah naši prodajniki delajo v težjih razmerah kot nekdaj. Zavedamo se, da vse te okoliščine lahko kvarno vplivajo na zdravje in počutje naših zaposlenih, zato se trudimo zaposlene naučiti, kako upravljati s stresom.
Vodenje temelji na pozitivnih pristopih, kjer ima pohvala veliko težo – če včasih rečemo problemom priložnost, sicer poti do ciljev niso nič lažje, zagotovo pa ob pozitivnem pristopu, še zlasti na začetku, ko se lotimo problema, na sodelavce delujejo manj stresno.
Če se veliko smejimo? Se. Je čas za resno delo, a je pri nas tudi čas in prostor za smeh. Ob uspehih, praznovanjih, druženjih, na izletih …

Dobra komunikacija je nujna za dobre odnose v podjetju. Ste v zadnjem času vzpostavili nove kanale komuniciranja?
Imamo celo vrsto že utečenih kanalov komuniciranja, ki jih ves čas nadgrajujemo. Besede, ki se izmenjajo neposredno med sodelavcema, med vodjo in zaposlenim, člani tima ipd., imajo še vedno največjo moč, a za takšen način komunikacije vedno ni dovolj časa. Imamo močno intranetno komunikacijsko povezavo, v katero smo zajeti skoraj vsi zaposleni, sodelavci korporativnega komuniciranja pa skrbijo, da do nas pridejo vesti, obvestila in druge informacije Skupine Triglav, pa tudi širše, medtem ko so izzivi za povratne informacije še precej odprti.

Kaj vaše sodelavce dela boljše od konkurence?
Temeljni vir naših konkurenčnih prednosti so znanje in sposobnosti zaposlenih. Mlajši sodelavci, ki so formalno odlično strokovno izobraženi, številna znanja dobijo od izkušenih starejših sodelavcev, mentorjev in učiteljev v Zavarovalnici Triglav. Znanje naših zaposlenih se ves čas nadgrajuje ter posodablja, zastarele in preživete vzorce vedenja pa se trudimo puščati za sabo.
Tisto, kar nas dela res boljše od drugih, so naša strokovnost, korektnost in profesionalnost, ki temeljijo na pripadnosti in lojalnosti zaposlenih v Zavarovalnici Triglav.

Zadovoljstvo strank je naša temeljna vrednota. Kljub večji konkurenci si prizadevamo obdržati svoje stranke in poglobiti odnose z njimi. Nadgrajujemo segmentacijo strank in jim ponujamo individualizirane storitve in pristope ter izgrajujemo celovit sistem ravnanja odnosov s strankami.

Kaj je bil vaš največji preskok ali poslovni uspeh v zadnjem letu?
Prilagodili smo se poostrenim razmeram poslovanja, ki nas utrdili na položaju varne in stabilne zavarovalnice oziroma zavarovalno-finančne skupine.

Kakšne poslovne rezultate pričakujete letos v primerjavi s preteklim letom?
V letu 2010 bo naša osrednja usmeritev usmeritev v rezultat, in ne v rast premij za vsako ceno. Na področju premoženjskih in življenjskih zavarovanj bomo kontinuirano razvijali storitve, saj kot nosilni steber razvoja storitev s prepoznavno blagovno znamko sledimo sodobnim trendom in zavarovancem ponujamo prijazne in koristne storitve. Razvoj storitev je vsekakor povezan z zagotavljanjem varnosti za naše zavarovance. Dodana vrednost za zavarovance Zavarovalnice Triglav so privlačni bonitetni programi in konkurenčni produkti. Pomembno je, da znamo v času gospodarske recesije prisluhniti spremenjenim potrebam po zavarovanju in da smo z zavarovanci vseskozi tesno povezani. Slednje bo tudi v letu 2010 pomembno določalo aktivnosti naše zavarovalnice.