Kako privabljate in kako zadržite sodelavce?
V podjetju pri odpiranju novih delovnih mest naprej ponudimo možnost napredovanja zaposlenim znotraj podjetja. Drugi korak je iskanje sodelavcev izven podjetja. Z vsemi pa želimo imeti korektne in transparentne odnose, držimo se načel, s katerimi vzpostavimo krog zaupanja. Vsak sodelavec je seznanjen s svojimi nalogami in pričakovanji. Na voljo ima povratne informacije o svoji uspešnosti, prav tako ima ustrezen vpogled v poslovanje podjetja. S sodelavci v organizaciji negujemo odprto komunikacijo, kar predstavlja temeljni kamen za sodelovanje.

Kaj je največji potencial podjetja in po čem bi nekdo od zunaj prepoznal vaše sodelavce?
Naši sodelavci so največji potencial podjetja. Tega se zavedamo, zato jim omogočamo tisto, kar potrebujejo - dobre pogoje za delo, možnost strokovnega in osebnega razvoja, možnost usposabljanja in napredovanja, varnost, dobro vzdušje ter primerno in redno plačilo. Želimo si, da zadovoljstvo sodelavcev občutijo tudi naše stranke, predvsem pa so sodelavci najboljši marketing vsakega podjetja.

Kako se spopadate z recesijo in kakšne ukrepe ste sprejeli zaradi ohlajene gospodarske rasti, kako ste to komunicirali z zaposlenimi?
V preteklem letu smo se na recesijo pripravili. Uspeli smo se izogniti radikalnim posegom, kot so odpuščanje delavcev, skrajšanju delovnega časa ali reorganizaciji poslovanja. Dajemo pa večji poudarek racionalizaciji procesov na vseh področjih poslovanja.

Sami pravite, ste v podjetju tudi na ravni odnosov napredovali kljub gospodarski krizi. Čemu pripisujete največji pomen?

Naša komunikacija s sodelavci je ostala nespremenjena. To pomeni, da so sodelavci seznanjeni s poslovanjem podjetja ter da imajo primerjavo z drugimi sorodnimi podjetji na trgu. Z visoko stopnjo zaupanja in odprtim dialogom uspevamo hitro odreagirati na spremenjene razmere na trgu. Kljub težki gospodarski situaciji pa smo povečali sredstva za izobraževanje sodelavcev.

Kaj vaše sodelavce dela boljše od konkurence?
Vsem sodelavcem omogočamo, da se lahko učijo drug od drugega in priznavajo svojo individualnost. S tem želimo vzpostaviti pogoje, v katerih lahko posameznik spozna samega sebe in spodbujamo njegovo željo po osebnem razvoju. Cilje podjetja sooblikujejo vsi sodelavci, s čimer pa dosegamo tudi večjo medsebojno povezanost sodelavcev s podjetjem.

Kako sicer v podjetju spremljate klimo oziroma počutje sodelavcev in kaj se Vam zdi ključnega pomena za dobro počutje sodelavcev?
Sooblikovanje nadaljnjega razvoja podjetja vsakemu posamezniku nudi možnost vplivanja na skupno prihodnost. To ne prinaša le odgovornosti, krepi se tudi pripadnost podjetju. Z dobro informiranostjo, transparentnostjo in ustrezno komunikacijo ustvarjamo pogoje za dobro medsebojno sodelovanje, kar so ključni elementi za vzpostavitev dobre klime v podjetju.

S kakšnimi ukrepi skrbite, da sodelavci ne izgorijo?
Neustrezno ravnovesje med delovnikom in prostim časom, preobremenjenost na delovnem mestu ter neustrezni medsebojni odnosi vodijo do izgorelosti posameznika. V našem podjetju skrbimo, da so delovne obremenitve sodelavcev v okviru zmožnosti posameznika in izvedljive v normalnem delovnem času. Občasne izjeme so pogojene z izrednimi oziroma sezonskimi situacijami.

Kako pomemben je odnos do kupcev?
Pri trgovinski dejavnosti je uspeh odvisen od zadovoljstva potrošnikov. S privlačnimi prodajnimi aktivnostmi, dostopnostjo in privlačnim videzom prodajaln, ponudbo kakovostnih storitev ter aktualnim in pestrim prodajnim programom, kjer imata prednost kvaliteten izdelek in ugodna cena, želimo preseči pričakovanja kupcev. Posebno pozornost namenjamo svojim stalnim kupcem, katerim se za njihovo zaupanje v našo blagovno znamko skušamo zahvaliti z dodatnimi ugodnostmi.

Kakšne poslovne rezultate pričakujete letos v primerjavi s preteklim letom?
V letošnjem letu pričakujemo pozitivne poslovne rezultate, saj smo si zastavili ambiciozne cilje.