Dacia logan je v marsičem asket in do določene mere tudi njeni uporabniki. Odpovedati se morajo številnim užitkom, ki jih omogočajo drugi (dražji) avtomobili. Dacia logan namreč nima nobenih vizualnih presežkov, ne pri zunanjosti ne pri notranjosti. Vse linije so enostavne, brez emocionalnega naboja. Bolj ali manj so ravnodušne, a kljub vsemu malce bolj navduši sprednja maska kot zadnji del vozila. V notranjosti potnike obkroža predvsem plastika, pri čemer je takoj vidno, da ni imel prstov zraven vrhunski oblikovalec. Toda preprosta in ravnodušna notranjost ima pomembno prednost – enostavno razporejeni so tudi vsi gumbi, zato je vozniku že ob prvi vožnji jasno prav vse in ne potrebuje nobenega posebnega razmišljanja, kje bo našel kakšno stikalo.

Povsem neizstopajoč je tudi motor pod pokrovom, ki ima 75 konjskih moči (55 kW). Muditi se vam ne sme nikamor, saj je pospešek dacie logan do stotice 14,6 sekunde, končna hitrost pa se ustavi pri 159 kilometrih na uro. Toda po drugi strani vas bo logan pripeljal povsod. Ne ustraši se nobene ceste, le malce potrpežljivosti je treba imeti in včasih prestaviti v kakšno prestavo nižje, ko greste bolj v klanec. Hitra vožnja potnikom niti ne prija preveč, saj se logan ob višjih hitrostih kmalu začne nagibati na eno ali drugo stran, zato voznik vedno in povsod raje vozi po omejitvah. Kljub temu smo predvsem na avtocestah pogrešali še šesto prestavo, vse do tedaj pa prestavljanje poteka gladko in tudi precej natančno.

Prostora je v 4,3 metra dolgem avtomobilu povsem dovolj za štiričlansko družino, pri čemer je jasno, da morajo visokorasli osebki sedeti spredaj. V prtljažniku je za 510 litrov prostora, toda ravno prtljažnik je najslabše dodelan del dacie logan. Še posebno to velja za dvižna vrata, ki bi morala imeti malce bolj dostojen ročaj za zaprtje, kot je ostra kovinska luknja. Rezervoar za gorivo sprejme 50 litrov dizelskega goriva, doseg ob polnem tanku pa je več kot 1000 kilometrov. Poraba je bila na testu sicer 5,2 litra.

Prikimavanja v znamenje odobravanja je deležen tudi 18-centimetrski zaslon na dotik, še posebno če zraven v sklopu dodatne opreme vzamete navigacijski sistem (stane 410 evrov). V pomoč so bili zadnji parkirni senzorji (doplačilo 205 evrov), v osnovni opremi pa pride zraven vse nujno od varnostnih blazin, klimatske naprave do CD-predvajalnika z radiem. Ko potegnete črto, dacia logan laureate dCi 75 še vedno ponuja precej avtomobila, še posebno, ker je njegova osnovna cena 10.950 evrov.